Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت پیام حیدری در بازی استقلال و فجر سپاسی شیراز، گفت: داور این مسابقه در اکثر دقایق قضاوت خوبی داشت و تصمیمات خوبی هم گرفت اما این مسابقه سه صحنه بحث‌برانگیز داشت ابتدا در دقیقه 21 که فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه فجر سپاسی سرنگون شد و این یک خطای پنالتی بود که داور آن را تشخیص نداد و ضربه کرنر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جالب است که در ادامه ضربه کرنر هم باز هم یک خطای پنالتی دیگر برای استقلال رخ داد زیرا بازیکن فجر سپاسی پایش را بیش از حد بالا آورد و به صورت بازیکن استقلال زد. در این شرایط سه موقعیت پیش می‌آید اگر بازیکن پایش را بیش از حد بالا بیاورد و به بازیکن حریف برخورد نکند یک ضربه آزاد غیرمستقیم باید اعلام شود، اگر پای بازیکن مدافع بیش از حد بالا بیاید و به صورت بازی خطرناک باشد به جز یک ضربه غیرمستقیم یک کارت زرد هم باید به بازیکن خطاکار داده شود اما وقتی پای بازیکن بالا می‌آید و به صورت بازیکن برخورد می‌کند این یک خطای آشکار پنالتی است. در هر صورت در دقایق 21 و 22 داور می‌توانست برای استقلال پنالتی اعلام کند. 

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به صحنه جنجالی دقیقه 95 مسابقه، گفت: اتفاق بحث‌برانگیز و مهم بازی در این صحنه رخ داد، تصور درستی از اعلام خطای پنالتی نداریم زیرا قانون گفته اگر دست بازیکن باز باشد و توپ به آن بخورد اعلام پنالتی باید کرد اما دست بازیکن فجر سپاسی به بدنش چسبیده بود و پنالتی در این صحنه رخ نداد اما نکته عجیب این مسأله مشورت داور مسابقه با داور چهارم بود، این مشورت عجیب بود زیرا داور چهارم از آن فاصله چه مشورتی می‌خواهد به داور بدهد مگر او کمک داور ویدیویی دارد. خود داور به صحنه نزدیک‌تر بود و تصمیم درست را هم گرفت، مشورت او با داور چهارم عجیب بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.   باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.   پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.   حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از ۵ سال متروکه بود و باتلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، مجدد فعال شد.   وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه استقلال آبی پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز به صورت کاملا رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.   بنی تمیم ادامه داد: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود