Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:09:15 GMT

۲۴ کشته در تیراندازی‌های آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۳۰۰

به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، طبق آمار دریافتی، تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ مورد تیراندازی در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۴ نفر کشته و ۳۶ نفر زخمی شده اند.

اخبار بین الملل- در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر ایندیاناپلیس در ایالت ایندیانا، سه نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا نیز دو زخمی برجای گذاشت. در حادثه‌ای در شهر ساوانا در ایالت جورجیا نیز دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی اعلام کرده است. در تیراندازی در شهر لوئیزویل در ایالت کنتاکی نیز دو نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در شهر لکسینگتون در ایالت کنتاکی دو نفر کشته شدند. در یک مورد تیراندازی در شهر توسان در ایالت آریزونا نیز دو نفر جان خود را از دست دادند. پلیس تیراندازی را دفاع از خود تشخیص داده است. ظاهرا این دو جوان قصد داشتند به زور وارد خانه کسی شوند و صابخانه به آن‌ها تیراندازی کرده است. تیراندازی در شهر باتون روگ در ایالت لوئیزیانا نیز دو کشته به همراه داشت. ۱۷ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

همچنین مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت (سه شنبه تا چهارشنبه) و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا را اعلام کرد. بر این اساس ۱۰۶ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۵ نفر کشته و ۵۷ نفر زخمی شده اند. ۳۲ مورد از این حوادث در این مدت قربانی نداشته است.

همچنین طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۷۲ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۹ نفر کشته و ۹۳ نفر زخمی شده اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی خشونت خودکشی قتل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید