Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام آقاخانی عصر پنجشنبه در دیدار با جوانان فعال در تشکل‌های مردم نهاد اردبیل عنوان کرد: با اضافه شدن ۴ سمن جدید فعال در حوزه‌های ورزش و جوانان تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان به ۸۸ مورد رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴ سمن اعتبارنامه فعالیت دریافت کردند، افزود: سمن‌ها در هر محلی که نیاز احساس شود باید وارد گود شده و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پربارتر برگزار شدن برنامه‌های مرتبط با امور جوانان اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با حمایت از برنامه‌های اعضای تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل، افزود: شعار هفته تربیت بدنی سال جاری «پیش به سوی ایران فعال» انتخاب شده و باید با بهره گیری از مشارکت جوانان و سمن‌ها برای دستیابی به این هدف در تلاش باشیم.

وی در ادامه از نواخته شدن زنگ ورزش در مدارس استان اردبیل همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد و یادآور شد: معلمان و کارکنان فرهنگی آموزش و پرورش به عنوان یاریگر اصلی رونق ورزش در مدارس شناخته می‌شوند و باید از حضور این گروه برای افزایش علاقه مندی نوجوانان به ورزش استفاده کرد.

آقاخانی ادامه داد: بهترین سن برای فرهنگسازی و علاقه مند سازی به ورزش سنین نوجوانی بوده و در این خصوص تعامل مناسب آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند به تندرستی و سلامتی جسمی و روحی دانش آموزان منجر شود.

کد خبر 4749722

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد بهرام آقاخانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است