Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره برتری تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: بازی بسیار سختی بود. موقعیت‌های زیادی را تبدیل به گل نکردیم. فکر کنم فقط ۲ یا ۳ توپ را به تیر زدیم. اما خب بازی‌ها جام حذفی همیشه همین شکل بوده است و جلوی  تیم‌هایی که یک دسته پایین‌تر هستند کار سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: استراماچونی:‌ نمی‌دانم چرا داور با کمک چهارم درباره پنالتی مشورت کرد/ هوپر اصلا گزینه من نبود

او ادامه داد: مهمترین چیزی که وجود دارد این است که اگر اولین گل را در همان ۹۰ دقیقه می‌زدیم، کار تمام می‌شد. اما خدا را شکر که بازی را با سیستم جدید استراماچونی ۳ بر صفر بردیم. می‌خواهیم بیشتر کار کنیم تا بیشتر موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اولین کلین‌شیت استقلال با استراماچونی

رضاوند درخصوص داوری این بازی اظهار کرد: . وقتی من را زد، کف پایش از محوطه بیرون بود، اما خودم در محوطه بودم. به نظر خودم، آن صحنه پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: کلانتری: تجربه استقلال به دوندگی ما برتری داشت/ ضد فوتبال بازی نکردیم

انتهای پیام/

اظهارات رضاوند بعد از برتری استقلال مقابل فجر شهید سپاسی شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال را از یک بازی محروم و جریمه نقدی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال آمده است:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

«درباره گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است