Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اخیرا سیستمی را چک کردیم که هواپیما‌های بدون سرنشین‌مان بتوانند با بمب‌های سنگین هم کار کنند. تاریخ انتشار: 22:02 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۵۸۵

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرتیپ دوم خلبان «سیاوش مشیری» مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش اخیراً در گفت‌وگوی تفصیلی خود با میزان، در مورد آخرین دستاوردهای ایران در حوزه پهپادی توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این توضیحات به قرار زیر است:

سرمایه‌گذاری‌های نیروی هوایی ارتش در موضوع هواپیما‌های بدون سرنشین بسیار عالی پیش می‌رود و همه یگان‌های نیروی هوایی امروز دارای گردان‌های هوایی بدون سرنشین هستند. این هواپیما‌ها قبلا کارشان محدود به شناسایی و عکسبرداری و جمع‌آوری اطلاعات بود، اما امروز در حال تبدیل شدن به پهپادهای ضربتی هستند و اخیرا هم سیستمی را چک کردیم که هواپیما‌های بدون سرنشین‌مان بتوانند با بمب‌های سنگین هم کار کنند.  متن کامل گفت‌وگو با امیر مشیری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش پهپادهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی خلبان نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج فارس و از آسمان ایران (فیلم) سقوط جت جنگنده مافوق صوت نیروی هوایی هند (فیلم) لحظه سقوط هلی‌کوپتر از منظر کابین خلبان (فیلم)

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان