Web Analytics Made Easy - Statcounter

صيدلو مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاى استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمى و پزشكى باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان  اینکه در آموزش و پروش همه چیز به صورت مطلوب ارائه می شود ، اظهار کرد: در صورتی که نهاد های دیگر مجوز استخدام معلمان جدید را صادر کنند، آموزش و‌ پرورش هم از این موضوع استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با توجه به کمبود معلم برای حضور در کلاس، این طبیعی است که رشته هایی مانند هنر و تربیت بدنی در اولویت قرار نگیرند.

صيدلو ‌با اشاره به اینکه تقاضای معلمی برای رشته های تربیت بدنی و هنر وجود دارد گفت:اما شکل ورود نیرو در آموزش و پروش به این گونه نیست که متقاضی  در صورت گرفتن لیسانس به سرعت جذب آموزش و پرورش شود.

٢٠ هزار نفر در آزمون آموزش و پرورش جذب می‌شوند

وی افزود:برای استخدام در آموزش و و پرورش آزمون ورودی برگزار می شود و تنها ۲۰ هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی ادامه داد:این ۲۰ هزار نفر برای تمامی رشته های تحصیلی جذب شده و به سبب محدودیت ها  نمی توانند نیازهای رشته  تربیت بدنی و هنر را  تامین کنند.

مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاى استان تهران با بیان اینکه برخی از دوستانی که باید مجوز افزایش میزان استخدام متقاضی را صادر کنند می گویند شما یک میلیون فرهنگی  هستید و ۱۴ میلیون دانش آموزش دارید، افزود: این عده فکر می کنند که این نیروها برای تربیت دانش آموزان کافی است اما این طور نیست.

انتهاى پيام/

زنگ ورزش قربانى محدوديت هاى آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری