Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم والیبال خاتم ارکان، در دومین روز از مسابقات والیبال جام شهداب، از ساعت ۱۸ به مصاف سپاهان اصفهان رفت و سه بر صفر بازی را واگذار کرد.

میرحسینی افزود: تیم والیبال سپاهان اصفهان، سه ست متوالی را با نتیجه‌های ۲۵-۲۰، ۲۷-۲۵ و ۲۵-۲۳ برد و پیروز روز دوم مسابقات چهارجانبه جام شهداب یزد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات والیبال چهار جانبه جام شهداب یزد، از دیروز، چهارشنبه ۲۴ مهرماه با حضور چهار تیم آغاز شد و به مدت سه روز در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه پیگیری می‌شود.

احمد سرمست، داور بین المللی این دوره از مسابقات را قضاوت می‌کند.

مسابقات چهارجانبه جام شهداب جمعه ۲۶ مهرماه به کار خود پایان می‌دهد، و به تیم قهرمان جام و به تیم‌های دیگر نیز لوح و لوگو باشگاه شهداب یزد اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

مسابقات چهارجانبه جام شهداب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!