Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ساعت کار شعبه‌های کشیک بانک‌ پاسارگاد در ایام اربعین حسینی اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ضمن عرض تسلیت پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در ایلام، کرمانشاه و آبادان در روزهای 26 و 27 مهر ماه 1398، از ساعت 7:30 صبح الی 15، آماده ارایه انواع خدمات بانکی به زائران گرامی اربعین سرور و سالار شهیدان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز

امتداد - موزه بانک ملی ایران از ابتدای ایام نوروز تاکنون روزانه پذیرای بیش از یک هزار نفر بازدید کننده بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علاقه مندان و بازدیدکنندگان می توانند در بازدید از موزه بانک ملی ایران از نزدیک ضمن مشاهده سیر و تحول بانکداری در ایران و همچنین اشیای نفیس و قدیمی آن،  از آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری موزه بازدید کنند.

همچنین در این موزه، اشیای قدیمی و با ارزشی شامل آثار هنری، سکه و نشان یادبود، اسناد و تاریخچه بانکداری، صنایع دستی و… به نمایش گذاشته شده است.

 برپایی سفره هفت سین، ایجاد موقعیت عکاسی، اجرای برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی با تاریخچه پول و بانکداری از جمله برنامه های موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز است.

گفتنی است، موزه بانک ملی ایران در این ایام میزبان مدیران و مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران، تعداد زیادی از گروه های گردشگری و همچنین کارکنان بانک در شعب شهرستان ها بوده است.

موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز از دوم تا یازده فروردین ماه و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ واقع در تهران، خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان