Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:07:24 GMT

فعال‌سازی واحدهای راکد استان ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۶۱۲

فعال‌سازی واحدهای راکد استان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جریان بازدید از واحدهای فعال و نیمه فعال استان تشریح کرد: اقدامات لازم برای فعال‌سازی فازهای راکد کارخانه‌های  نیمه فعال نیز انجام            می‌شود.

وی بیان کرد: برخی واحدها با فعال شدن حوزه‌های دیگر اقتصادی استان  از جمله تولید مواد اولیه و خام را نیز فعال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با بیان اینکه بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی استان، مشکلات بانکی است از تلاش برای تقسیط و استمهال معوقات این واحدها خبر داد.

بهنامجو اظهار کرد: مشکلات بیمه، مالیات و نبود بازار و صادرات از دیگر مسائل و مشکلات واحدهای  تولیدی راکد و نیمه فعال استان است.

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از  واحدهای تولیدی درب ضد سرقت،ابزارهای لوازم خانگی،پلاستیک و لبنیات بازدید و مقدمات رفع مشکلات آنان انجام گرفت.

در سال‌جاری ۳۲ واحد تولیدی راکد استان فعال شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید کارخانه اردبیل استانداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال ادامه دارد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد