Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید امینی با اشاره به آخرین وضعیت آیت‌الله امینی اظهار داشت: وضعیت عمومی پدرم مناسب است و اقدامات درمانی در حال انجام است.

فرزند آیت الله امینی افزود: پزشکان در حال معالجه پدرم هستند و روند درمان رضایت‌بخش است.

آیت‌الله امینی به دلیل بیماری گوارشی از روز جمعه در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شده است که آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان،  آیت الله سید محمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان، بهرام سرمست استاندار قم از ایشان عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله ابراهیم امینی متولد ۹ تیرماه سال ۱۳۰۴ در نجف‌آباد اصفهان است، ایشان از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در دوره‌های اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری نمایندگی استان چهارمحال و بختیاری را به‌عهده داشت.

آیت‌الله امینی آثاری در موضوعات مختلف به‌زبان ساده نوشته که آیین همسرداری و دادگستر جهان از جمله آثار او است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آیت الله امینی درمان بیماری گوارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است

رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت گفت: خوشبختانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارد. جمعه‌ای که گذشت شاهد جشن احیای دریاچه ارومیه‌ در این شهرستان بودیم و امیدواریم با توجه به روند خوب بارش‌ها، وضعیت این دریاچه رو به بهبودی برود. 

وی افزود: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ایرانی‌ها چقدر از وضعیت سلامت خود رضایت دارند؟
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است