Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور آمریکا گفت: آتش بس در شمال سوریه جان کردها را نجات داد و آنها بسیار خوشحال هستند و ما لطف بزرگی به این شرکای خود کردیم، و کردها امروز بیشتر تمایل دارند که آنچه را که به نفعشان است انجام دهند

به گزارش گروه سیاسی برنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به توافق تعلیق حملات ترکیه در شمال سوریه تصریح کرد: از این پس لازم نیست دیگر ترکیه را تحریم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش بس در شمال سوریه جان کردها را نجات داد و آنها بسیار خوشحال هستند و ما لطف بزرگی به این شرکای خود کردیم، و کردها امروز بیشتر تمایل دارند که آنچه را که به نفعشان است انجام دهند.

ترامپ در ادامه تصریح کرد: اردوغان مردی نیرومند است و کار درستی را انجام داد و از وی متشکرم.

وی افزود: به موجب این توافق آتش بس می توانیم نظامیان آمریکایی را به خانه برگردانیم.

ترامپ همچنین در توئیتی اعلام کرد: این توافق سه روز پیش ممکن نبود، و به مقداری "عشق سخت" نیاز داشت و این توافق یک دستاورد بزرگ است و به همه افتخار می کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه سوریه عشق برنا ک ردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ده بزرگی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار در مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • سفیر ایران در سوریه: ایران دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم برای پاسخگویی است
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • پیروزی امیررضا ده‌بزرگی در گام نخست
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال 
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • پایان کار خمس در تراکتور