Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:50:55 GMT

الکلاسیکو به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۸۳۰

الکلاسیکو به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موندو دپورتیوو، دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا قرار بود در تاریخ چهارم آبان در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود. اما  پس از دستگیری برخی از رهبران ایالت کاتالونیا و در پی آن اعتراضات و آشوب‌هایی که در این ایالت به وجود آمد، سازمان لیگ اسپانیا از ۲ باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست کرد تا برای انجام این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به جای نیوکمپ به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: جمله جالب مسی درباره دریافت جایزه کفش طلا

 ابتدا باشگاه مادریدی با این جابجایی مخالفت کرد و پس از آن  زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری این بازی پشت در‌های بسته به گوش می‌رسید. اتفاقی که پیش از این در بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در سال ۲۰۱۷ رخ داد و در آن زمان هم به خاطر آشوب‌های ایالت کاتالونیا آن بازی بدون تماشاگر برگزار شد. اما این بار  باشگاه بارسلونا مخالفتش با برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران خودی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: «ایسکو» به تاتنهام خواهد پیوست

حالا لالیگا به صورت رسمی اعلام کرد که نخستین الکلاسیکو فصل، به جای ۴ آبان (۲۶ اکتبر) در تاریخ ۲۷ آذر (۱۸ دسامبر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آشوب و تظاهرات تاریخ الکلاسیکو را به تعویق انداخت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲