Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:55:57 GMT

(تصویر) حدادعادل در پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۸۶۴

(تصویر) حدادعادل در پیاده روی اربعین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین نمایش وحدت شیعیان جهان است، گفت: کار رسانه‌ای قوی به اهداف اربعین کمک می‌کند.

غلامعلی حدادعادل در حاشیه بازدید از موکب رسانه‌ای فجر سمنان واقع در عمود 1120 کربلا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به حضور و استقبال پرشور شیعیان جهان از رویداد بزرگ اربعین اظهار کرد: راهپیمایی امسال و شمار شرکت‌کنندگان در این حماسه عظیم، بی‌سابقه بوده و قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حضور حامل پیام‌های مهمی ازجمله وفای به عهد، قرآن، انقلاب و رهبری است، افزود: پیام اربعین درواقع اتمام حجت با دشمنان اسلام و دیگر پیام این مانور عظیم،نمایش وحدت شیعیان جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سکوت رسانه‌ای برخی کشورها در انعکاس اخبار اربعین اظهار کرد: کسی نمی‌تواند این واقعیت رو به رشد را نادیده بگیرد و اربعین رسانه‌ای است که نیاز به برجسته کردن ندارد.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای نادیده گرفتن این واقعیت بزرگ به جایی نمی‌رسد، افزود: قدرت اربعین به حدی است که دنیا را می‌شکافد و به گوش جهانیان می‌رسد.

حدادعادل اقدامات خلاقانه و بدیع فرهنگی را روش مؤثری برای بازتاب هر چه بهتر این رویداد عظیم دانست و یادآور شد: هر موکبی در این مسیر یک فعالیت فرهنگی بوده و کار رسانه، کمک به هدف اربعین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اقدامات فعالان موکب رسانه‌ای فجر اقدامی ارزشمند برای انعکاس هر چه بهتر این واقعیت عظیم است و مقام معظم رهبری، اربعین را به‌عنوان رسانه عاشورا معرفی کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست حداد عادل اربعین پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی سپاهان به هوادارانش در نقش‌جهان

دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ با برتری ۲ بر صفر شاگردان مورایس خاتمه یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:45 دقیقه تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که شاگردان مورایس یک بر صفر گل‌گهر را شکست دادند.

سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که پس از 5 شکست پیاپی هفته گذشته با 3 گل فولاد را در اهواز شکست داده و بازگشت خوبی به لیگ داشت.

مورایس در این دیدار تیمش را با ترکیب پیام نیازمند، سیاوش یزدانی،  محمد دانشگر، رضا اسدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان،  امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، سید محمد کریمی و شهریار مغانلو راهی میدان کرده است‌.

دقیقه 2 شوت خطرناک بازیکنان سپاهان از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 5 ارسال های پیاپی و خطرناک یاران گل‌گهر را مدافعان سپاهان دفع کردند.

دقیقه 6 رضا شکاری پاس فرشاد احمدزاده را با یک شوت زمینی تبدیل به گل اول سپاهان کرد.

دقیقه 23 حرکت و پاس عمقی بازیکنان گل‌گهر ثمری برای این تیم نداشت و پیام نیازمند توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 37 شوت سنگین امید نورافکن را محمدرضا اخباری دفع کرد.

دقیقه 39 حمله خطرناک گل‌گهر با اشتباه مهاجمین این تیم ناکام ماند.

مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!جریمه استقلال و سرمربی سپاهان

 

دقیقه 50 پیام نیازمند به دلیل احساس مصدومیت جای خود را به نیما میرزازاد داد.

دقیقه 54 ارسال بی هدف بازیکنان گل‌گهر از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 58 شوت محکم رضا اسدی به بالای دروازه گل‌گهر زده شد.

دقیقه 70 شوت محکم اسلامی‌خواه را نیما میرزازاد از زیر تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 81 فرشاد احمدزاده با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 88 حمله گل‌گهر بی ثمر بود و نیما میرزازاد توپ را در اختیار گرفت.

داور چهارم در پایان وقت‌های قانونی این دیدار 6 دقیقه وقت اضافه گرفت و در دقیقه 5+90 امید نورافکن ضدحمله‌ای را آغاز کرد و ضربه این بازیکن توسط اخباری برگشت داده شد و کاوه رضایی روی ریباند گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت سپاهان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

انتهای پیام/174

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب و جنجالی درباره مرگ پوتین
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن + تصاویر
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان+ عکس
  • (تصاویر) «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته‌شده در جهان
  • چرا واقعیت‌نگاری و امیدآفرینی در قاموس غربگرایان نیست؟
  • عیدی سپاهان به هوادارانش در نقش‌جهان
  • (عکس) «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان (+عکس)
  • «رادیا ویندرانر» بزرگترین هواپیمای ساخته شده در جهان