Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، لیست پخش برنامه‌های تلویزیونی شبکه البرز روز جمعه 26 مهرماه ۹۸ به شرح زیر است:

ادامه سینمایی ۰۰:۰۰
دانستنی‌ها ۰۰:۳۵
مستند پزشکی (تکرار) ۰۱:۰۰
اقتصاد پویا (تکرار) ۰۱:۳۰
آوا‌های سرزمین ایران (تکرار) ۰۲:۱۵
سروستان (تکرار) ۰۲:۳۰
سریال پایتخت ۴ (تکرار) ۰۲:۴۵
مستند نگارستان ۰۳:۰۰
مسابقه فرمانده (تکرار) ۰۴:۰۰
مستند فیروزه ۰۵:۰۰
مناجات و اذان صبحگاهی ۰۵:۳۰
نغمه ۰۶:۰۰
کودکانه ۰۶:۳۰
آب و رنگ ۰۷:۱۵
مستند نگارستان ۰۸:۱۵
مسابقه فرمانده ۰۹:۰۰
دانستنی‌ها ۱۰:۰۰
مستند پزشکی ۱۰:۳۰
هنوز آواز می‌آید ۱۱:۱۵
فیلم سینمایی ۱۳:۳۰
انیمیشن سینمایی ۱۶:۰۰
خبر عصرگاهی ۱۸:۰۰
سریال پایتخت ۴، ۲۰:۰۰
باغ ترانه ۲۱:۰۰

سینمایی ۲۲:۰۰

انتهای پیام/و

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ولی موسوی ظهر چهارشنبه در نشست وبیناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق این استان با موضوع بزرگداشت هفته معلم افزود: یکی از این برنامه‌ها، اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه است

وی بیان داشت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار «همه مدیون توییم» با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیا دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز می‌شود.

موسوی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم بر اساس روز شمار هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

وی نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و رؤسای آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برتر شهرستانی و استانی را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

موسوی افزود: اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از رؤسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم، بخشی از برنامه‌های هفته معلم است.

موسوی تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم، را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی می‌شوند.

کد خبر 6087597

دیگر خبرها

  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها