Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@11:25:41 GMT

ال کلاسیکو به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۸۰۷۱



دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به تعویق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از موندو دپورتیوو، دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا قرار بود در تاریخ چهارم آبان در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود. اما پس از دستگیری برخی از رهبران ایالت کاتالونیا و در پی آن اعتراضات و آشوب‌هایی که در این ایالت به وجود آمد، سازمان لیگ اسپانیا از ۲ باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست کرد تا برای انجام این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به جای نیوکمپ به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باشگاه مادریدی با این جابجایی مخالفت کرد و پس از آن زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری این بازی پشت در‌های بسته به گوش می‌رسید. اتفاقی که پیش از این در بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در سال ۲۰۱۷ رخ داد و در آن زمان هم به خاطر آشوب‌های ایالت کاتالونیا آن بازی بدون تماشاگر برگزار شد. اما این بار باشگاه بارسلونا مخالفتش با برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران خودی را مطرح کرد.

حالا لالیگا به صورت رسمی اعلام کرد که نخستین الکلاسیکو فصل، به جای ۴ آبان (۲۶ اکتبر) در تاریخ ۲۷ آذر (۱۸ دسامبر) برگزار خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس