Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو کواچ بازی آسانی را مقابل آگزبورگ پیش بینی نمی کند.

طرفداری - رقابت های بوندس لیگا پس از وقفه بخاطر بازی های ملی دوباره از سر گرفته می شود و روز شنبه از هفته هشتم این رقابت ها، بایرن مونیخ میهمان آگزبورگ خواهد بود. بایرن مونیخ در هفته هفتم مغلوب هوفنهایم شد و صدر جدول را از دست داد و اکنون کواچ تیمش را برای این بازی دربی مانند آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بایرن مونیخ عصر پنج شنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

وضعیت بازیکنان:

لوکاس هرناندز کمبود تمرین داشت و نمی توانست دو بازی پیاپی برای فرانسه انجام دهد. او در بازی دوم فرانسه بدون هیچ مشکلی بازی کرد و بدون مشکل به مونیخ بازگشت. بقیه بازیکنان هم با سلامت از تیم های ملی بازگشته اند.

توماس مولر:

من اکنون نمی توانم بگویم آخر هفته چه بازیکنی در ترکیب خواهد بود. اظهار نظر من قبل از بازی برابر هوفنهایم اشتباه بود. این اتفاقات رخ می دهند. من با توماس صحبت کردم و او من را درک کرد. همه چیز تمام شده است. تفاوتی نمی کند چه بازیکنی باشد، هر کسی بازی نکند ناراحت خواهد بود. به عنوان مربی من باید درباره ترکیب تصمیم بگیرم و نمی توانم بیش از 11 نفر را در آن قرار دهم. باید ترکیبی را پیدا کنم که به نظرم می تواند برنده بازی باشد. از دید کسانی که از بیرون به اتفاقات نگاه می کنند مربی هیچ تصمیم درستی نمی گیرد. اجازه نمی دهم از بیرون راهنمایی شوم. ایده های مختص خود را داریم و آن ها را عملی می کنیم.

سفرهای بواتنگ:

آنچه بازیکنان در اوقات فراغت انجام می دهند به خود آن ها بستگی دارد. او دیروز برای برخی از کارهای شخصی در وولفسبورگ بود.  

داوید آلابا و لئون گورتسکا:

آلابا هنوز بخاطر دنده هایش مشکل دارم، نمی خواهیم هیچ ریسکی کنیم. اگر او فردا 100 درصد آماده نباشد ما برای بازی بعدی روی او فکر نمی کنیم. لئون گورتسکا حس می کند آماده شده است. سعی می کنیم او را کم کم به ترکیب برگردانیم. نباید به او سخت بگیرم و می خواهیم چند دقیقه به او بازی دهیم.

بازی مقابل آگزبورگ:

بازی مقابل آن ها بسیار دشوار است. می دانید این بازی چگونه است و یک دربی کوچک محسوب می شود. انتظار یک بازی شدید و فیزیکی را دارم. باید از شانس های خود استفاده کنیم.

آلفونسو دیویس:  

دیویس توانایی هایی خوبی دارد، سرعت او یک امتیاز ویژه است. او با ما بسیار دفاعی تر از زمان حضورش در تیم ملی کانادا بازی می کند. او باید پیشرفت کند. امیدوارم بتوانیم به او دقایق لازم را بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: دنیا می‌داند که اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جنگ مستقیم و تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران بود و ما هم بر اساس منشور سازمان ملل متحد، حق دفاع از خودمان را داشتیم و باید پاسخ می‌دادیم.

بنابر روایت مهر، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» اقدامی مشروع و دفاع ایران از خودش بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران جنگ‌طلب نبوده و نخواهد بود اما دنیا متوجه شده است که ایران با کسی شوخی ندارد و هر کشوری به ایران تعرض کند، توان مبارزه با ملت بزرگ ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر ده‌ها واسطه برای ما فرستادند تا ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری پاسخ ندهد اما عملیات وعده صادق، اقدامی لازم و پشیمان‌کننده بود و منجر به افزایش قدرت بازدارندگی ایران شد.

سعادتی افزود: با این عملیات، صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان ایران متوجه شدند نمی‌توانند با دُم شیر بازی کنند. رویکرد ایران دفاع از خودش بود و به همین دلیل در عملیات «وعده صادق» فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار دادیم و کشت و کشتاری راه نیانداختیم.

شکست رژیم صهیونیستی در شورای امنیت

سعادتی با اشاره به اینکه اقتدار ایران در عملیات «وعده صادق» همه دنیا را متحیر کرد و باعث غرور ملی ما شد، گفت: ایران با این عملیات خیره‌کننده بیش از پیش آبروی نداشته رژیم صهیونیستی را بُرد. از سوی دیگر قطعنامه‌ای در شورای امنیت علیه ایران صادر نشد و این هم شکست دیگری برای صهیونیست‌ها بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران بر این اعتقاد است که امنیت منطقه باید توسط خود کشورهای منطقه تأمین شود. هر کسی بخواهد علیه ایران با رژیم صهیونیستی همراهی کند، بداند که با پاسخ سخت ایران مواجه خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی روزهای اخیر تاکید آمریکا و برخی از غربی‌ها این بوده که دیگر رژیم صهیونیستی به ایران تعرض نکند و بهتر است که اینگونه باشد، چراکه در غیر این صورت پاسخ بعدی ایران سخت‌تر خواهد بود.

وی درباره همراهی اردن با رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ایران، اظهار کرد: ما به همه کشورهای منطقه از قبل پیام داده و گفته بودیم که هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی برای آنان عواقبی را به دنبال خواهد شد. متأسفانه اردن با رژیم صهیونیستی همراهی داشت و حتماً پشیمان خواهد شد.

وابستگی سران اردن به آمریکا

سعادتی تاکید کرد: وابستگی سران اردن به آمریکا باعث شد که در عملیات «وعده صادق» جلوی ایران بایستند؛ البته برخی از کشورهای غربی هم این همراهی را با رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران در عملیات اخیر داشتند، اما آنقدر قدرت موشکی و پهپادی ایران زیاد است که نتوانستند کاری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اردن احتمالاً تحت فشار آمریکا و غرب با رژیم صهیونیستی همراهی کرد که نصیحت می‌کنیم دست از این کارها بردارند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896475

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند