Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی دیگر از بازیکنان سابق چلسی به عنوان مربی به این باشگاه بازگشت.

طرفداری- اشلی کول که به تازگی به عنوان بازیکن از مستطیل سبز خداحافظی کرد، در شغل جدیدی به فعالیت خود در فوتبال ادامه می دهد.

با تایید باشگاه چلسی؛ اشلی کول به عنوان سرمربی تیم آکادمی چلسی، هدایت تیم زیر 15 سال این باشگاه را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کول در بین سال های 2006 تا 2014 در 338 بازی برای چلسی به میدان رفت و همراه با این تیم موفق به فتح 9 جام از جمله قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا، لیگ برتر و لیگ اروپا شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد

اسطوره فوتبال ایتالیا هدایت اودینزه را در دست گرفت. 

طرفداری | فابیو کاناوارو رسما سرمربی اودینزه شد. باشگاه اودینزه اعلام کرد که هدایت فنی تیم اصلی را به مدافع سابق تیم ملی ایتالیا سپرده‌ است. کاناوارو جانشین گابریل چوفی اخراج شده می‌شود.

این اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی در سری آ است. او پیش از بازگشت به ایتالیا برای هدایت بنونتو در سری بی، سابقه سرمربیگری در عربستان سعودی و چین را به کارنامه اش اضافه کرده بود. اودینزه پس از شکست دقیقه 93 مقابل ورونا در ورزشگاه بنتگودی، تصمیم به تغییر نیمکت و اخراج سیوفی گرفت.

آندره آ استراماچونی یکی از گزینه های هدایت اودینزه بود. صبح امروز، فابیو کاناوارو به همراه کادر فنی‌اش به اودینه رسید و قراردادی را امضا کرد که او را به باشگاه اودینزه متعلق به جینو پوتزو متصل می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال