Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: اقدام غیرانسانی یک راننده بی فرهنگ در یکی از خیابان‌های سنگاپور به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد. این راننده خودروی پورشه نه تنها راه را برای خودروی آمبولانسی که در پشت خودروی او در حال حرکت بود، باز نکرد بلکه در عملی سخیف از آن‌ها خواست تا با ماشین گرانقیمتش عکس یادگاری بگیرند.

این حادثه هنگامی رخ داد که زن جوان ۴۱ ساله‌ای با نام " چام آهوئی" در حال انتقال پدر ۸۲ ساله‌اش که دچار سکته شده بود به بیمارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سکته پدر چام به همراه برادرش قصد داشتند که با خودروی شخصی پدرشان را به بیمارستان برساند که بخاطر وضعیت اضطراری او با آمبولانس تماس گرفتند. در حالی که پدر چام در وضعیت خطرناکی قرار داشت و راننده آمبولانس در تلاش بود سریعا او را به یک بیمارستان دولتی سنگاپور برساند، راننده پورشه موجب ایجاد تأخیر در انتقال بیمار به بیمارستان شد.

یکی از تصاویری که این زن با تلفن همراه خود تهیه کرده، راننده پورشه را که در مقابل آمبولانس در حال رانندگی است و راه را برای عبور آمبولانس بازنمی‌کند نشان می‌دهد. بنا به گفته چام با وجود روشن بودن چراغ گردان آمبولانس و همچنین آژیر آن این راننده از بازکردن مسیر خودداری کرد. این در حالی بود که تمام خودرو‌هایی که در حال عبور از مسیر بودند با دیدن آمبولانس راه را بازکردند. سرانجام راننده آمبولانس تصمیم گرفت با سبقت از سمت چپ خودروی پورشه بیمار را سریعا به بیمارستان منتقل کند. با این حال آن‌ها با تأخیر حدود ۲۰ دقیقه‌ای بیمار را به بیمارستان رساندند.

قرار دادن شرح این حادثه در فیسبوک با واکنش کاربران زیادی همراه شد و بسیاری از آن‌ها اقدام خودخواهانه و غیرانسانی راننده پورشه را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: راننده پورشه خودروی آمبولانس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی بم، گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش با کودک 4ساله درون خ ودرو در یکی از خیابان‌های شهر بم ،واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداند

سرهنگ عبدلی نسب افزود: بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن  کرده بودند.

  فرمانده انتظامی بم، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو،به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد