Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:57:18 GMT

چطور زندگی شخصی «نیمار» برای او دردسرساز شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۸۴۳۰

چطور زندگی شخصی «نیمار» برای او دردسرساز شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده به غیر از تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید، منچستریونایتد هم در تابستان به دنبال جذب نیمار بوده است و به اندازه دو تیم اسپانیایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کرده است.

اما گفته می‌شود دلیل پا پس کشیدن این باشگاه به غیر از درخواست رقم هنگفت توسط پاری‌سن ژرمن، مسائل دیگری داخل و بیرون زمین هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه یونایتد، همواره دوست دارد بازی‌های بزرگ انجام دهد، اما اگر دست از رقابت با بارسا و رئال برداشته به دلیل مسائلی مربوط به زندگی شخصی نیمار بوده است. گفته می‌شود او نگران مهمانی‌های شبانه نیمار و همچنین اهمیتی که پدر او به پول می‌دهد، بوده است.

در داخل زمین هم موضوعی که یونایتد را از خرید این بازیکن بازداشته مصدومیت‌های زیاد ستاره برزیلی بوده است. نیمار از زمانی که به پاریس منتقل شده ۳ بار مصدوم شده و در سال ۲۰۱۹ او به تنهایی ۱۷۵ روز در دسترس نبوده است.

کد خبر 4749707

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمار منچستریونایتد تیم فوتبال پاریسن ژرمن تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین