Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اشتری گفت: مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی همه امکانات خود را به میدان می آورند که این عشق به امام حسین(ع) است و این راهپیمایی دارای عظمتی بی نظیر است که اثرات آن برای همه ملت های اسلام است.

به گزاش خبرگزاری شبستان از قم، سردار«حسین اشتری» پنجشنبه شب (25 مهر) در جلسه با مسئولان قرارگاه مردمی اربعین حسینی با اشاره به راه اندازی موکب ها در داخل و خارج از کشور گفت: زائران پاکستان زمانی که به وارد کشورمان می شوند، سجده می کنند چرا که قدر امنیت در داخل ایران را درک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: زائران پاکستانی عشق و علاقه شدیدی به امام حسین(ع) و شیعیان ایران و مقام معظم رهبری دارند و با حضور در قم به زیارت مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف می شوند.

 

وی گفت: همگان وظیفه و رسالت مهمی در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی داریم و باید در این راستا برنامه ریزی کرده و با دقت با توجه به موج بازگشت زائران پیش برویم.

 

اشتری گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران است و در زمینه گذرنامه نیز قبل از اعزام اقدامات لازم انجام و اگر زائری گذر نامه خود را گم کرده نیز به وی کمک می‌ کنیم.

 

وی تامین امنیت زائران را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه نیز همه تلاش خود را خواهیم کرد و با استقرار نیروها در این امر مهم گام برداشته ایم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود اقدامات آشوب گرایانه در عراق، اما با حضور زائران، امنیت به ‌صورت کامل در عراق ایجاد شد و روزانه 30 هزار نفر از مرزها وارد عراق شدند.

 

وی گفت: مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی همه امکانات خود را به میدان می آورند که این عشق به امام حسین(ع) است و این راهپیمایی دارای عظمتی بی نظیر است که اثرات آن برای همه ملت های اسلام است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا موکب اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حسینی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کاپیتان استقلال باز هم پدر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشاه استقلال با انتشار پیامی از فرزند دار شدن حسین حسینی برای دومین بار خبر داد.

باشگاه استقلال نوشت:

قدم نو رسیده مبارک

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال برای بار دوم پدر شد.

باشگاه استقلال تولد پسر کاپیتان را به سید حسین حسینی و خانواده محترم ایشان تبریک می گوید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895193

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • عکس| کاپیتان استقلال باز هم پدر شد
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)