Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بصیرت، روزآمدی و کارآمدی را جزو شاخصه‌های پلیس هوشمند دانست.

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ ابراهیم قربانزاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی فیروزه با تسلیت اربعین حسینی، گفت: حماسه مسلمانان و عاشقانان حسینی تبلور وحدت، آزادگی و سربلندی جهان اسلام است. جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا، شهدای انقلاب اسلامی ،شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در امتداد نهضت حسینی، با درک پیام عاشورا جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، افزود: نظم و امنیتی که امروز از آن بهره‌مند هستیم به برکت خون شهدا و ایثار همه رزمندگان اسلام و جانبازان سرو قامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بصیرت، روزآمدی و کارآمدی را جزو شاخصه‌های پلیس هوشمند دانست و بر ارتقای کیفی و کمی ماموریت‌های پلیسی و سطح علمی و دانش بنیانی پلیس تاکید کرد. گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات سید محمد باقری تجلیل و حمید رضاخوشخو را به عنوان فرمانده انتظامی فیروزه معرفی شد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی شهرستان فیروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب