Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فتح الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در جلسه توسعه اقتصادی استان که با موضوع بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان و امکانات موجود در زنجان برای جذب سرمایه گذاران خارجی، تصریح کرد: پیگیری‌های جدی در این خصوص باید بطور مستمر و از طریق کانال متولیان اصلی و تا زمان حصول نتیجه نهایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پیگیری‌های پراکنده توسط افراد مختلف می‌تواند روند پیشبرد پروژه ایجاد شهرک صنایع سرمایه‌گذاران خارجی در زنجان را با وقفه مواجه کند.
استاندار زنجان، معاونان خود و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط را مکلف کرد تا با انجام مکاتبات لازم، پیگیری های جدی در این زمینه انجام دهند و کمیته کاری با این موضوع تشکیل دهند.
ضرورت توجه به توسعه گردشگری در استان، نقشه راه و پنجره واحد سرمایه گذاری در کنار موضوعاتی همچون بررسی نظام بودجه‌ای استان، ترغیب حضور برخی شرکت ها در بورس و راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات مالی برخی از اداره های استان از دیگر مسائلی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در جلسه رفع موانع و مشکلات جذب سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان ضمن تشریح راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: ارتباط و معرفی ظرفیت‌های استان به همسایگان، امنیت و تضمین برگشت سرمایه از راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذار است و ما وظیفه داریم شرایط و امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های نفت و گاز، گردشگری، کشاورزی، پتروشیمی، منطقه آزاد و… ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارند که می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و از طریق طرح‌های تشویقی، گام مهمی را در راستای رشد سرمایه‌گذاری در استان برداشت.

حسینی محراب به تأثیر اتاق‌های بازرگانی در رشد و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: رشد، توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری رابطه مستقیم با فعالیت اتاق‌های بازرگانی دارد، بر همین اساس اتاق‌های بازرگانی در استان خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با برنامه مدون و شناسایی ظرفیت‌های استان و همسایگان در پیشبرد توسعه اقتصاد خارجی و جذب سرمایه‌گذار در استان تلاش کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی در کشور یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت هر استان است، از این رو نگاه تخصصی به این مقوله یکی از اهداف مهم در توسعه اقتصادی خوزستان به شمار می‌رود.

کد خبر 6080397

دیگر خبرها

  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه