Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن میرهادی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: موضوع پذیرایی و اسکان زائران اربعین در قالب هشت ستاد خدماتی با مدیریت شهرداران مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حال پیگیری و انجام است.

وی همچنین با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای هدایت دسته‌های عزاداری در روز اربعین حسینی بیان داشت: سه هزار متر داربست فلزی در میدان‌های بزرگ امام (ره) و آستانه نصب‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استقرار تیم‌های آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر و حدفاصل حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران را بخشی از اقدام‌های خدماتی و ایمنی لازم ذکر کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین در عصر بیست و هفتم مهرماه در بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام می‌شود و شهرداری‌های مناطق نیز پیش‌بینی‌های لازم را برای نظافت و آماده‌سازی مسیر جهت ارائه خدمات مناسب به زائران نموده است.

میرهادی با اشاره به آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر حرکت زائران گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی نیز برای نقل‌وانتقال شهروندان و زائران به‌صورت ویژه آماده است. 

وی اضافه کرد: برای توقف خودروی زائران پاکستانی پارکینگ مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: شهرداری قم با تامین نیرو و ماشین‌آلات لازم جهت نظافت و جمع‌آوری پسماند برنامه‌ریزهای خوبی را برای پشتیبانی قرارگاه اربعین مستقر در مصلای قدس انجام داده است.

وی یادآور شد: بخشی از نیروها و عوامل خدمات شهری شهرداری قم به عتبات عالیات اعزام شدند، و از عمود ۱۰۷۰ در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی مشغول خدمات‌رسانی می‌باشند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قم قم زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو

نمایشگاه عکس صنعت نفت به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، با موضوع سرمایه انسانی، مسئولیت‌ اجتماعی و تکیه بر توان دانش‌بنیان‌ها در دو ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) و میدان شهدا برپا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، کشف نفت در مسجد سلیمان، حمل فرآورده‌های نفتی در دهه‌های ۱۲۹۰، ملی شدن صنعت نفت، نصب تابلوی هیئت مدیره موقت شرکت ملی نفت ایران در خرمشهر در سال ۱۳۳۰، نمایی هوایی از پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۵۰، تعمیر خط لوله میعانات گازی میدان سلمان، فاز ۱۹ و ۱۶ میدان مشترک پارس جنوبی، تلاش آتش‌نشانان برای مهار چاه ۱۴۷ رگ سفید و... بخشی از عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا پایان فروردین‌ماه در ایستگاه‌های میدان ولی‌عصر (عج) و میدان شهدا برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند این عکس‌ها را نظاره کنند.

دیگر خبرها

  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی ایستگاه شترسواری در ایوانکی
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند؟
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند
  • پخت و توزیع نان صلواتی در میدان امام علی (ع) اصفهان
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است
  • مجوز احیای بالیخلی چای اردبیل صادر شد
  • ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم ایام نوروز در حال آماده باش هستند