Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:  پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهرستان شادگان روز شنبه از ساعت هفت صبح از میدان ابن سکیت آغاز و به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) ختم می شود.

وی گفت: مردم شهرستان شادگان با حضور باشکوه خود در این مراسم و با طی مسیر 11 کیلومتری هم نوا با زائران اربعین، روحیه دینداری خود را نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ادامه داد: این مراسم با حضور عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) از اقشار مختلف که از خیل زائران اربعین حسینی جا مانده‌اند، برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: نوحه‌ خوانی، مداحی و قرائت زیارت اربعین از جمله برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی است.

جزایری اصل افزود: از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان شادگانی دعوت می کنیم که بار دیگر روحیه انقلابی خود را به نمایش بگذارند و با فریاد«هیهات منه الذله» سیدالشهدا در روز عاشورا در برابر طاغوت ایستادگی خود را به نمایش بگذارند و نشان دهند که روحیه انقلابی ملت ایران دنیای استکبار را زمین گیر خواهد کرد و مردم از الطاف سیدالشهدا بیش از پیش بهره مند می شود.

کد خبر 4749801

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 شادگان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان زائران پیاده اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین شهرکرد قزوین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است

رییس جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می فرستم.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد