Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته(پنجشنبه) یک تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور آزادراه ساوه-همدان به علت نامعلومی دچار واژگونی شد که خارج شدن تانکر از مسیر تردد خود، موجب برخورد آن با یک دستگاه خودروی سمند گردید.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس غرق آباد و همچنین هلال احمر و آتش نشانی ساوه برای نجات جان حادثه دیدگان در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی بیان کرد: به علت برخورد دو وسیله نقلیه مذکور و وجود سوخت در تانکر، متاسفانه آتش سوزی رخ داده بود که در جریان این حریق، ۲ سرنشین خودروی سمند در دم جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطر نشان کرد: همچنین این حادثه 3 مصدوم نیز برجای گذاشت که با اقدام فوری نیروهای امدادی هلال احمر و اتش نشانی ساوه در بیرون آوردن مصدومان گرفتار شده در خودروی سمند، نجات یافتند و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه انتقال یافتند.

کد خبر 4749806

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای علی امینی محور ساوه همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین شهرکرد قزوین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی

به گزارش خبرآنلاین، هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ١٨ مصدوم و ۵ فوتی برجای گذاشت.

مهر در خبری نوشت: جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ جاده نمین-آستارا حوالی ساعت ٣: ٤٠ بامداد امروز، ٨ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ١٨ نفر مصدوم و ٥ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895328

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن