Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@17:14:58 GMT

پرسپولیس نتیجه نگیرد از بی تدبیری کالدرون است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۸۹۹۹

پرسپولیس نتیجه نگیرد از بی تدبیری کالدرون است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از آرایش تیمی سرخپوشان اظهار داشت: مشکلات این تیم به خاطر تاکتیک های کادرفنی است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره نتایج پرسپولیس در شش هفته ابتدایی لیگ برتر که منجر به سه پیروزی و سه شکست شده است گفت: اینکه بخواهیم در روند فعلی نتیجه گیری پرسپولیس بازیکنان را متهم کنیم کار اشتباهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها رفتار اشتباهی نداشتند و در زمین مسابقه به دستورات تاکتیکی مربی خود گوش می دهند. بدون شک هیچ بازیکنی کم کاری نمی کند و مشکل ساز نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: وقتی تغییری در کادر فنی یک تیم به وجود می آید باید فرصت کافی را در اختیارشان گذاشت. مربی هم موظف است در طول این مدت بازیکنان خود را با استراتژی جدید آشنا کند. پرسپولیس با این مشکل روبرو شده و کسی نمی داند چه رفتاری باید در پیش بگیرد.

وی به اشتباهات تاکتیکی گابریل کالدرون در آرایش تیمی پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: من فکر می کنم مربی باید به بازیکن آگاهی فنی بدهد تا بتواند از آنها در پست های تخصصی استفاده کند. بازیکنان پرسپولیس هنوز با شرایط فعلی خود در زمین مسابقه غریبه هستند و نمی توانند بازدهی مناسبی داشته باشند. 

بیشتر بخوانید:

۴ غایب پرسپولیس در دیدار با پیکان

درخشان در خصوص مشکل گلزنی پرسپولیس افزود: ایراد را در علی علیپور نمی بینم. مکمل او مشکل دارد که نمی تواند فضا سازی کند و موقعیت گل ایجاده کرده یا گل بزند. به همین خاطر فشار زیادی روی علیپور است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: این تیم لیست بسیار خوبی در اختیار دارد و می تواند موفقیت های فصل گذشته خود با برانکو ایوانکوویچ را ادامه دهد. ابزار لازم برای تغییر تاکتیک پرسپولیس در اختیار کالدرون است و او باید با شناختی که به دست آورده تیمش را هدایت کند.

درخشان درباره بازی بدون تماشاگر پرسپولیس مقابل پیکان به دلیل محرومیت این تیم از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: به نظرم نبود هوادار، استرس پرسپولیس را کم نمی کند اما آنها برای خروج از نوار شکست های متوالی باید پیکان را شکست دهند و خودشان را به بالای جدول برسانند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس با این وضعیت نمی تواند نتیجه بگیرد به بی تدبیری کادرفنی باز می گردد. تقصیر مدیریت یا بازیکن نیست. گاهی اوقات قدرت تیم به حدی است که موقعیت های گلزنی زیادی خلق می شود اما بازیکن گل نمی زند. آن‌وقت می توان بازیکن را مورد نقد قرار داد اما در حال حاضر فکر می کنم بزرگترین مشکل را کادرفنی پرسپولیس دارد و آگاهانه عمل نمی‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن گابریل کالدرون پرسپولیس حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

به نوشته جماران، داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئو‌های رفتار‌های گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب، به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

براساس گزارش کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی، ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است. 

واکنش آذری جهرمی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در دولت روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش‌های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

این برخورد‌ها نتیجه معکوس داشته

فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نیز نوشت: روشی که مامورین در برخورد با بی حجابی پیش گرفته و در رسانه‌ها منتشر می‌شود، خلاف شرع و عقل است. از مسایل حجاب است، اگر زنان بی حجاب منتهی به نهی زبانی نشوند، لزومی برای پوشش نیست. تاکنون این برخورد‌ها نتیجه معکوس داشته. مگر حجاب از ضروریات دین است؟ هویت جامعه اسلامی عدالت اجتماعی و کرامت انسانی است.

واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف: این گشت ارشاد کار دولت است

به گزارش خبرآنلاین، جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها را از اقدامات دولت نامیده است.

وی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.

روز چهارشنبه هم غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس گفت که طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است.

نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی

علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم هم نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران، به‌رغم روایت‌سازی‌های مختلف، در مقابله با رژیم اسرائیل حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند، ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند. با همه درک و فهمم از امنیت و منافع ملی، معتقدم شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب، نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی.

 این چه تدبیری است؟

آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات نیز نوشت: قبل از مرگ مهسا و اعتراضات پس از آن، مکرر گفتیم که گشت ارشاد را جمع کنید و این مناقشه ویرانگر را خاتمه دهید. اما درست در موقعیتی که همبستگی ملی بیش از هر زمان ضرورت دارد، همان صحنه‌های زشت با شدت و خشونت بیشتر با زنان و دختران ایران در حال تکرار شدن است! این چه تدبیری است؟

واکنش آشنا

مشاور رییس جمهور در دولت روحانی به فعالیت مجدد گشت ارشاد واکنش نشان داد و نوشت: گشت را ارشاد کردند؟

 

دیگر خبرها

  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟