Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:16:26 GMT

پیش بینی باران ۷ روزه در اکثر مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۰۷۶

پیش بینی باران ۷ روزه در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش شدید باد از امروز تا اواخر هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی کشور اعلام  کرده از روز یکشنبه 28 مهرماه تا روزهای پایانی هفته در برخی مناطق شمالغرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و  استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق، کاهش نسبی دما و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

پیش بینی باران 5 روزه در اکثر مناطق کشور/دما 7 درجه خنک می‌شود

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / هشدار قرمز برای ۵ استان کشور

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227223 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان