Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی ساعت ۷ صبح روز ۲۷ مهرماه از میدان امام حسین(ع) شهر لیکک به سمت حرم مطهر بابااحمد(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراسم دیگری در ۲۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح از سه راهی بعد از سرآسیاب یوسفی به سمت حرم مطهر امام‌زادگان ابراهیم و اسدالله(ع) شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ثواب زیارت امام حسین(ع)، اضافه کرد: محمد بن مسلم ثقفی از امام باقر (ع) آورده است که فرمودند: «اگر مردم ارزش و پاداش زیارت حسین (ع) را بدانند، از اشتیاق قالب تهی کرده و از حسرت فراوان جانشان متلاشی خواهد شد!»
حجت‌الاسلام جنتی‌پور بیان کرد: محمد بن مسلم عرضه داشت: مگر فضیلت آن چیست؟ فرمودند: «اگر کسی با شوق به زیارت آن حضرت بشتابد، خداوند پاداش هزار حج و عمره‌ی پذیرفته شده، اجر هزار شهید از شهدای بدر، ثواب هزار روزه دار و هزار صدقه‌ی مقبوله و پاداش آزاد سازی هزار برده در راه خدا را به وی خواهد داد! و تا یک سال از هرگونه گزندی به ویژه شیطان محفوظ خواهد ماند؛ خداوند نیز فرشته‌ای را بر او می‌گمارد که حافظ جان او از چهارسو خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایشان فرمودند اگر در همان سال از دنیا رفت؛ فرشتگان رحمت الهی در غسل و تدفین او شرکت جسته و برای او طلب آمرزش می‌نمایند؛ او را تشییع کرده و تا قبر همراهی می‌کنند و برای او استغفار می‌نمایند؛ قبرش را گشاده می‌کنند و خداوند نیز او را از فشار قبر و ترس از نکیر و منکر ایمن می‌گرداند؛ دری را از بهشت به روی او می‌گشاید و در قیامت نامه‌ی اعمالش را به دست راستش خواهد داد؛ نورانیتی را در چهره‌ی او قرار می‌دهند که مشرقین را روشن می‌گرداند و هاتفی ندا سر می‌دهد که این شخص از زائران حسین بن علی (ع) است که با شوقی سرشار حضرتش را زیارت نموده است؛ آنگاه همگی آرزو می‌کنند که ای ‌کاش از زائرین حسین (ع) بودند.»

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی مراسم پیاده روی اربعین حسینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای زمان و مکان اجرای برنامه شب‌های قدر در اردبیل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی اطلاعیه‌ای برنامه شب‌های قدر اردبیل را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی، برنامه مراسم شب‌های قدر در محل مصلّی امام خمینی (ره) اردبیل به شرح زیر اعلام می‌شود:

اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰، سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی ۲۲:۳۰ و احیا شب‌های قدر توسط معظم له پس از سخنرانی آغاز خواهد شد، هم چنین تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین عزیز توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی حضرت آیت الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.»

کد خبر 739802

دیگر خبرها

  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش ۷٠٠ تیم در کهگیلویه و بویراحمد/ ثبت بارش ۲٠٠ میلیمتری