Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه ایلام، یک طرفه شدن محور مهران-ایلام را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم اکنون خبر‌های زیادی در فضای مجازی اعلام شده مبنی بر اینکه همزمان با شامگاه پنج شنبه با هدف کاهش ترافیک سنگین در مهران، محور مواصلاتی مهران- ایلام به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی یکطرفه شده است.

در همین ارتباط سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلس راه استان خبر یک طرفه شدن مسیر مهران به ایلام را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هنوز تصمیمی برای یک طرفه شدن این محور انجام نشده و تردد به صورت روان در حال جریان است.

همتی زاده اظهار داشت: از چند روز گذشته موج بازگشت زائران آغاز شده، اما با توجه به برنامه ریزی‌های مناسب و همچنین مدیریت زائران اربعین حسینی فعلاً در محور‌های مواصلاتی ترافیک سنگین نداریم و نیازی به یکطرفه شدن این محور هنوز وجود ندارد.   همچنین سردار محمدحسین حمیدی درجمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران درخصوص آخرین تمهیدات پلیس راه برای تسهیل در تردد زوار حسینی از مرز مهران، گفت: با توجه به افزایش حجم بار بازگشت زوار در مرز‌های چهارگانه و بخصوص مرز مهران، پلیس راه برای تسهیل در تردد زوار تمهیدات خاصی اندیشیده است.

وی افزود: در همین راستا و در جهت جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در محور مهران، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز تردد در جاده مهران به ایلام یکطرفه خواهد شد.

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: محور جایگزین برای کسانی که خسته از عزیمت به شهر مهران را دارند جاده ملکشاهی خواهد بود.

حمیدی از زائران خواست هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی از عجله و شتاب پرهیز کرده و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه و هشدار‌های مأموران پلیس راه در مسیر توجه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محور ایلام مهران زائران اربعین ترافیک سنگین تردد در جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس