Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بهبهانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در پی انتشار تصاویری مبنی بر ترک محل کار کارکنان ثبت اسناد و املاک خوانسار و نارضایتی مراجعه کنندگان از این موضوع انتقاد کرد و گفت: در بررسی‌های این اداره کل مشخص شد، روز‌های گذشته فردی برای انجام امور ثبتی به مرکز خوانسار مراجعه کرده که به دلیل نداشتن پرونده مالکیتی بر روی این اسناد پس از اینکه پاسخ مثبتی از کارکنان این اداره نمی‌گیرد، اقدام به تهدید کارکنان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی بهبهانی افزود: این واکنش کارشناسان ثبت اسناد و املاک خوانسار بهانه‌ای شد، برای انتقام جویی این فرد تا با تصویربرداری مخفیانه، در زمانی که تعدادی از صندلی‌های کارکنان اداره خالی و برای نقشه برداری به بیرون مراجعه کرده اند، تصاویر را با عنوان بلاتکلیفی ارباب رجوع در فضای مجازی منتشر کند.

او با اشاره به اینکه به تبع این فیلم در برخی خبرگزاری‌ها نیز خبری مبنی بر پاسخگو نبودن کارکنان اداره ثبت و املاک خوانسار به ارباب رجوع در فضای مجازی منتشر شده ادامه داد: با چک کردن دوربین‌های مداربسته مشخص شده، این تصاویر به عمد از قسمتی گرفته شده، که تنها تصاویر بسته ارباب رجوع بدون حضور کارشناسان اداره ثبت خوانسار در داخل باجه نمایان باشد.

بهبهانی گفت: این درحالیست که در باجه‌های دیگر این اداره کارکنان حاضر و مشغول پاسخگویی به مراجعان بودند.

انتهای پیام/م

  تکذیب خبر اختلال در ارائه خدمات ثبتی درخوانسار در شبکه های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه خیلی از املاک در استان موقوفه هستند، گفت: یکی از مشکلات مردم در این زمینه پرداخت پذیره است.

او افزود: پذیره های مختلفی که در قالب قانون و دستورالعمل ها ابلاغ شده مشکلاتی را برای مردم و متصرفان املاک ایجاده کرده بود که هم اداره کل ثبت استان و اوقاف طی مرقومه ای به سازمان اوقاف اعلام کردیم و در کمیسیون املاک استان مصوب شد تا پذیره هایی که در بحث انعقاد قرارداد برای بازپرداخت حقوق موقوفات دارند معاف شوند.

بگفته حجت الاسلام حیدری، در نیمه دوم اسفند پارسال این مصوبه ابلاغ شده و هم اکنون کلیه مردم از تمام پرداخت پذیره ها معاف هستند که البته این شامل پذیره های تجاری نمی شود.

وی با بیان اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده است، از مردم استان خواست هرچه سریعتر برای سند دار کردن املاک خود از این معافیت استفاده کنند و تنها چیزی که از مردم دریافت می شود اجاره است و پذیره های اولیه، انتقال و تجمیعی معاف شده است.

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: حدود ۱۵ هزار موقوفه و حدود ۲۱۵ هزار رقبه در استان مازندران وجود دارند که از این تعداد ۱۷۰ هزار موقوفه شامل درآمد می شوند و مشمول قانون پذیره هستند.

دیگر خبرها

  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود