Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است و نیاز به آرامش دارد.

محمد صلصالی کاپتان اسبق ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن، اظهار کرد: منصوریان در ابتدای سرمربیگری تیم ذوب آهن، عمل کرد  مناسبی نداشت ولی با گذشت زمان با تیم هماهنگ شد و عمل کرد خوبی به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درمسابقات قبلی ذوب آهن نمایش خوبی داشت، اما نتیجه نمی‌گرفت؛ در بازی ذوب آهن مقابل مس کرمان، تییم منصوریان نمایش مناسبی نداشت.

وی با اشاره به باخت ذوب آهن در مقابل مس کرمان در جام حذفی، گفت: ذوبی ها مس کرمان را دست کم گرفته بود و بازی را از پیش برده می دانستد.

صلصالی در خصوص آرایش ذوب آهن در مقابل مس کرمان، تصریح کرد: در بین بعضی از سرمربیان استفاده از بازیکنان متفاوت در جام حذفی نسبت به لیگ موضوع متوالی است. منصوریان نیز برای این بازی خط دفاع خود را تغییر داده بود.

صلصالی با اشاره به تعویض بازیکنان دفاعی در دقایق ۶۰به بعد، گفت: زمانی که مربی یک بازی کن را در خط دفاع در دقیقه ۶۰ تعویض میکند نشان دهنده ضعف او است.

وی در خصوص عمل کرد سیدمجتبی حسین سرمربی مس ‌کرمان در بازی با ذوب آهن، گفت: حسینی مدتی در باشگاه ذوب آهن به عنوان کمک مربی و سرمربی حضور داشت و توانست با شناخت کاملی نسب به تیم ذوب آهن در برابر ذوبی ها حاضرشود. این شناخت به مس کرمان کمک کرد.
 
صلصالی با اشاره به حذف شدن ذوب آهن از جام حذفی، افزود: باخت در جام حذفی به لیگ ربطی ندارد و تیم باید این باخت را فراموش کند و منسجم به بازی های لیگ ادامه دهند.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم بزرگی است و از لحاظ بازیکن و امکانات شرایط مناسبی دارد. تیم ذوب آهن به یک برد نیازمند است تا خود را پیدا کند.

صلصالی با اشاره به آرامش نداشتن اعضای باشگاه گفت: تیم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است. زمانی که مدیر عامل، سرپرست، سرمربی و اعضای دیگر تیم تمرکز و آرامش ندارند، تشویش به بازیکنان می رسد. تنهاچیزی که ذوب آهن نیازمند آن است آرامش است.

کاپتان اسبق ذوب آهن با اشاره به حضور کم هواداران ذوب آهن در ورزشگاه، گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازیکنان روحیه بخش است و یار دوازدهم تیم نامیده می شوند. حضور کم هواداران سبزپوش اصفهانی در چند سال اخیرباید ریشه یابی شود.
صلصالی در خصوص حواشی و شعار های پیرامون ذوب آهن و مس کرمان، اظهار کرد: من در ورزشگاه حضور داشتم زمانی که از جایگاه ویژه خارج شدم، شاهد شعارهای پایانی و برخی مصاحبه های هواداران بودم. به نظر من این شعار ها از قبل برنامه ریزی شده بود و منتظر بودند که تیم نتیجه نگیرد تا این شعار ها را بدهند.
وی ادامه داد: این خط گیری ها و شخص گرایی ها درست نیست و اگر کسی هوادار ذوب‌آهن است باید به تیم توجه کند.

صلصالی با اشاره به کسالت اصغرفروتن سرپرست اسبق ذوب آهن، گفت: امیدوارم هرچه زودتر فروتن سلامتی خود را به دست آورد. من از طرف اصغرفروتن از تمام افرادی که به عیادتش آمدند قدردانی می کنم.

کد خبر 393660

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن کادر فنی مسابقات سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز کرمان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی، وضع یک سری قوانین را مانع فعالیت و سرمایه گذاری می‌دانند گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضائی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضائی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مردم در راستای مشارکت در تولید تصریح کرد: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: با توجه به شعار سال لازم است مسؤولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

کد خبر 6081292

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • برنامه ریزی برای تولید نان کامل سبوس‌دار در کرمان
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ببینید | برنامه صداوسیما برای تحقق شعار سال چیست؟
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال