Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:52:50 GMT

اخبار اربعین ۹۸| روایتی شنیدنی از زائران آفریقایی اربعین + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۳۱۵

اخبار اربعین ۹۸| روایتی شنیدنی از زائران آفریقایی اربعین + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در مسیر کربلا هر کس در حد توانش عشق خود به حسین(ع) را نمایان می کند. داستان عاشقان حسینی در حماسه اربعین حسینی شنیدنی است. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، طریق الحسین(ع) این روزها یک مسیر بین‌المللی است و شیعیان از همه کشورهای اسلامی در این مسیر به چشم می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها در پیاده‌روی اربعین شاهد حضور زائران بی‌شمار خارجی از کشورهای منطقه و اروپایی هستیم که حضور خود در این سفر را یک دعوت خاص می‌دانند.

گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم در گفت‌وگو با زائران خارجی اربعین حال و هوای آنان از این سفر معنوی را جویا شده که از نظر خوانندگان محترم می‌‌گذرد:

انتهای پیام/ش

 

 

R1377/P/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

 رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام