Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:58:36 GMT

تنبیه وحشتناک معلم چینی برای دانش آموزانش

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۳۹۰

تنبیه وحشتناک معلم چینی برای دانش آموزانش

شکنجه هولناک یک معلم با دانش آموزان خطاکارش پای پلیس را به ماجرا باز کرد.

بر اساس گزارش پلیس محلی، معلم بی رحم برای تنبیه کردن دانش آموزان چینی اش آن‌ها را مجبور کرد که آشغال‌های کلاسشان را ببلعند و سطل زباله را خالی کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که معلم خطاکار متوجه شد که آشغال‌های سطل زباله خالی نشده و هنوز پر مانده به همین خاطر تصمیم به تنبیه دانش آموزانش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این که دانش آموزان با خوردن زباله‌ها بیمار و بی حال شدند مدیریت مدرسه متوجه ماجرا شده و با انتقال آن‌ها به بیمارستان و شکایت به اداره پلیس معلم خاطی را از کار تعلیق و به ماموران تحویل داد.

گفتنی است که در چین تنبیه دانش آموزان ممنوع شده و معلم نیز به خاطر شکنجه و تنبیه دادگاهی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شکنجه تنبیه دانش آموزان چین معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی