Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین‌حسین نقشینه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: با ورود سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه هفته آینده تاپایان هفته برای برخی از مناطق شمال غرب و غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در زاگرس، مرکزی، دامنه های شمالی البرز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دماو حتی وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سه روز آینده به خصوص برای ساعت های بعد از ظهر و اوایل شب در نقاطی از جنوب استان کرمان و ارتفاعات هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

نقشینه درباره وضعیت جوی تهران گفت:در سه روز آینده آسمانی کمی ابری تا قسمتی ابری پیش بینی شده است که در روز یکشنبه عصر با افزایش و پیش‌بینی احتمال بارش باران مواجه خواهد شد. همچنین برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه گاهی بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای هوا در مهرآباد را ۲۵ درجه و کمینه آن را ۱۶ درجه پیش بینی کرد.

وضعیت آب و هوایی شهرهای زیارتی کشور عراق

وی درباره وضعیت هوا در شهرهای زیارتی کشور عراق گفت: انتظار می‌رود در امروز و فردا آسمان شهرهای نجف، کاظمین، کربلا صاف و نیمه صاف باشد.

نقشینه بیشینه و کمینه دمای هوا در نجف را ۳۷ و ۲۵، کاظمین ۳۶ و ۲۵، کربلا ۳۶ و ۲۵ اعلام کرد و گفت: فردا شب احتمال بارش در این شهرها دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز یکشنبه آینده بارش باران در مناطقی از شمال عراق روی خواهد داد و از روز دوشنبه و سه شنبه در شهرهای زیارتی عراق با کاهش دما  مواجه خواهیم بود.

به گفته کارشناس  سازمان هواشناسی، هوای شهر مشهد هم از روز دوشنبه آینده با کاهش دمای محسوس مواجه خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر مشهد مرکزی هرمزگان کربلا عراق سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳