Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:33:29 GMT

یکطرفه شدن مهران به ایلام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۵۱۲

یکطرفه شدن مهران به ایلام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت:‌ در حال حاضر ترافیک پرحجم ورود زوار از مرزهای چهارگانه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و استان‌های همجوار را شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای خسروی، شلمچه، چزابه و مهران اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک پرحجم در محورهای خوزستان، کرمانشاه، ایلام و استان‌های مسیر را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: اگر چه کماکان خروج زوار را از مرزها شاهدیم اما سهم عمده بار تردد در مرزها به واسطه ورود زوار به داخل کشور است و می‌توان گفت ترافیک پرحجمی در مسیرهای بازگشت زوار از مرزهاست.

بیشتر بخوانید: تصاویر هوایی از وضعیت مرز مهران فیلم/جزییاتی از استقرار موکب‌ها در مرز مهران

وی در خصوص اعمال محدودیت یک طرفه شدن محورها اعلام کرد: در حال حاضر یک طرفه شدن موقتی در محور مهران به ایلام اعمال می‌شود ولی از ساعت ۱۶:۳۰ این محدودیت به صورت کامل اجرا خواهد شد؛ مسیر جایگزین محور ملکشاهی است.

سردار حسینی  با بیان این مطلب که در صورت افزایش بار تردد زوار، یکطرفه شدن مسیر از مرزهای شلمچه و خسروی نیز در دستور کار خواهد بود، اظهار داشت: در صورت یک طرفه شدن مرز خسروی به داخل کشور، محور قدیم سرپل‌ذهاب به قصرشیرین مسیر جایگزین خواهد بود؛ البته در صورت اعمال محدودیت، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به تردد ناوگان حمل بار در مرز خسروی اشاره و بیان کرد: هم اکنون در مرز خسروی با کامیون‌هایی مواجه هستیم که به واسطه تبادل تجاری قصد خروج از مرز خسروی را دارند؛‌ نکته مهم این است که اگر قرار باشد به واسطه شرایط ورود زوار محدودیت تردد کامیون اعمال شود این امر را اطلاع‌رسانی می‌کنیم، در این صورت مسیر جایگزین برای کامیون‌های حمل بار از جاده بیستون ـ هرسین ـ نورآباد به سمت لرستان خواهد بود.

وی استان همدان را مهم‌ترین استان همجواری دانست که بیشترین بار ترافیک ورود زوار را بعد از استان‌های هدف به خود اختصاص داده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن مرز مهران کرمانشاه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود

دبیر ستاد اربعین کردستان امروز در اولین جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال از مرز باشماق مریوان نسبت به سال قبل بیشتر می‌شود و این توقعات مردم را نیز برای ارائه خدمات دهی بیشتر می‌کند.

محمد رضایی با اشاره به تجربیات ۲ سال گذشته در میزبانی از زوار اربعین گفت: ضروری است نسبت به رفع نواقص گذشته اقدام کنیم و هیچ گونه نقصی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی به رویکرد‌های ستاد اربعین امسال در استان اشاره و تصریح کرد: رویکرد امسال در اربعین مشارکت مردمی است و باید در این زمینه ورود جدی پیدا کنیم.

دبیر ستاد اربعین کردستان با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل در سال گذشته تاکید کرد: امسال در حوزه حمل و نقل باید با طرف عراقی وارد مذاکره شویم و تامین خودرو و خدمات حمل و نقل با جزییات پیگیری شود.

تعریف ۹ پروژه اولویت دار برای اربعین در کردستان

مدیر کل دفتر فنی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ستاد مرکزی اربعین ۱۰۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان برای میزبانی از زائران تزریق کرد.
 موحد امان الهی از تعریف ۹ پروژه اولویت‌دار برای اربعین در سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع گاران، چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد و چهار خطه کردن مریوان تا مرز باشماق از جمله طرح‌هایی است که باید به بهره‌برداری برسد.

فرماندار مریوان نیز در این جلسه به موضوع اقتصاد اربعین اشاره کرد و گفت: ضمن خدمات خداپسندانه‌ای که مردم به صورت رایگان انجام می‌دهند اما نباید خدمات دولتی در اربعین کاملا رایگان باشد و مردم مریوان باید از اربعین انتفاع داشته باشند.

احمدی گفت: در مجموع باید سیاست کلان ستاد اربعین را فرهنگی تلقی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار