Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که به شکل مشمئز کننده‌ای در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی، اما هویت جالبی دارد که مرور آن می‌تواند بسیار درس آموز باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد حسین رستمی» جوان ۳۴ ساله‌ای با هیبت کاملا حزب‌اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: دستگیری سرشبکه سایت معاند آمدنیوز/ روح‌الله زم کیست + بیوگرافی

رستمی بزرگ‌شده شهرری است و با تاسیس وب‌سایت «عماریون» در فضای رسانه‌ای شناخته شد. وی در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق پیرامون هدف تاسیس وبسایت عماریون گفته بود: «رسالت اصلی خود را در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار می‌دانیم».

به گفته خودش کار رسانه‌ای را از ۱۴ سالگی آغاز کرده است و البته تعریفش از کار رسانه‌ای به افشاگری خلاصه می‌شود! از «جریان انحرافی» تا «ظریف» سوژه‌های افشاگری وب سایت عماریون به مدیریت رستمی بود. افشاگری‌های تند و تیزی که بسیاری از آن‌ها خلاف واقع بود.

ماجرای شایعه دروغین درباره جاسوس بودن همسر دوم ظریف!

رستمی چندی قبل با انتشار یک عکس جعلی مدعی شده بود که همسر دوم ظریف به جرم جاسوسی بازداشت شده است. خبری که به سرعت در فضای مجازی پیچید و البته مشخص شد که نه زن دومی در کار است و نه اتهام جاسوسی مطرح شده است.

افشاگری‌های متعدد درباره جریان انحرافی

رستمی که ظاهرا بین احمدی نژاد و مشایی تفکیک قائل بود، اخبار و پرونده‌های متعددی در مورد مشایی منتشر کرده بود. می‌گوید، چون اسناد دقیق داشتم هیچ وقت از من شکایت نکردند، اما بعدا ارتباطاتش با برخی افراد منتسب به جریان انحرافی سوال برانگیز شد.

وی که در سال ۹۶ چند مدتی به جبهه‌های سوریه رفته بود، ناگهان به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

در آن زمان آمد نیوز درباره رستمی نوشت: «او با اتهامات واهی به هشت سال زندان محکوم شده است؛ و به خاطر پیگیری یکی از سرداران ارشد سپاه پاسداران به زندان افتاده است. رستمی در پی نزاع‌های متعدد درون قدرت در جمهوری اسلامی و قربانی کردن نیرو‌های بی‌حاشیه و خدوم در ساختار حاکمیت توسط سرداران و نیرو‌های ارشد امنیتی ایران بازداشت شده است».

حالا مشخص شده که وی از همدستان روح الله زم بوده است. ارتباطی که مانند جاسوسی برای موساد هیچ سنخیتی با ظاهر سازی‌های محمدحسن رستمی ندارد!

هنوز مشخص نیست که وی از ابتدا هویت واقعی خود را پنهان می‌کرده و یا در مرور زمان دچار تغییر شده است. موضوعی که واکاوی آن می‌تواند خطر نفوذ و ظاهرگرایی را به خوبی نشان دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی

به گزارش خبرآنلاین آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند از حریم هوایی ۲ کشور برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده توسط جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، اما عربستان و امارات چنین فرصتی را به آنها ندادند.

در عین حال مقامات عرب خاطرنشان کردند ۲ کشور عربی با ایالات متحده و اسرائیل تنها به تبادل اطلاعات پرداختند که به ادعای این منابع در دفع حملات ایران نقش داشته‌ است.

وال استریت ژورنال همچنین اشاره می‌کند ریاض و ابوظبی سعی کرده‌اند در مورد درگیری شدید در خاورمیانه بی‌طرف بمانند.

به نقل از ایسنا این گزارش در حالی منتشر شده که منابع آگاه در گفت‌وگو با «العربیه» هر گونه مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی را تکذیب کردند.

منابع مطلع شامگاه دوشنبه به العربیه گفتند هیچ وبگاه رسمی عربستان اظهاراتی مبنی بر مشارکت این کشور در رهگیری حملات اخیر ایران منتشر نکرده است.

پیش‌تر برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی با انتشار اخباری و منسوب کردن آن به یک پایگاه خبری رسمی سعودی مدعی شدند عربستان در ائتلاف دفاعی اخیری که برای مقابله با حملات ایران شکل گرفته، ایفای نقش داشته است.

ایران شامگاه شنبه با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سوی فلسطین اشغالی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ داد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896240

دیگر خبرها

  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • فیلم| هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟