Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان در مدرسه عشق حسینی آموزه‌های بسیاری را فرامی‌گیرند ‌‌و حالا در موکب‌های دانش‌آموزی در مرز شلمچه و چذابه، خدمت به زوار حسینی را تجربه می‌کنند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عاشورا و اربعین مدرسه عشق است برای دانش‌آموزان، آنهایی که حالا در اربعین حسینی علاوه بر حضور در راهپیمایی، در موکب‌های دانش‌آموزی خود به عشق اباعبدلله مشغول خدمت به زوار حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش‌آموزان استان خوزستان نیز با دو موکب در مرز شلمچه و چذابه به استقبال زائران اربعین حسینی رفتند. 

حجت الاسلام ایمان اسکندری سرپرست اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان خوزستان درباره موکب‌های دانش‌آموزی به تسنیم گفت: دانش‌آموزان در دو موکب به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش کردیم تا دانش‌آموزان به هم سن و سالان خود خدمت کنند یعنی دانش‌آموز خادم دانش‌آموز است.

وی افزود:  اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان در مرز شلمچه و چذابه دو موکب دارد که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند و این موکب‌ها با عنوان هیئت انصارالمهدی فعال است.

سرپرست اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان گفت: خدمات فرهنگی در موکب‌ها ارائه می‌شود و هر سال یک مبلغ در آنها حضور دارد همچنین در بحث اسکان و غذا، دانش‌آموزانی که به پیاده‌روی اربعین رفته‌اند می‌توانند به همراه خانواده خود در این موکب‌ها حضور یابند.

حجت‌الاسلام اسکندری ادامه‌داد: تاکنون در موکب‌ها به حدود دو هزار دانش‌آموز به همراه خانواده‌هایشان خدمت رسانی داشتیم و به دانش‌آموزان  آدرس موکب‌ها را داده‌ایم و به صورت ویژه از آنها استقبال می‌کنیم.

وی گفت: 15  دانش‌آموز در مرز شلمچه و 10 نفر در مرز چذابه در موکب‌ها به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، هدف ما گسترش فرهنگ عاشورایی است تا به دانش‌آموزان یادد هیم که بحث سن و سال نیست و در سنین پایین هم می‌توان در مدرسه عشق حسینی فعالیت داشت.

حجت‌الاسلام اسکندری مطرح‌کرد: به دانش‌آموزان اعلام کردیم هر فردی می‌خواهد در موکب‌ها خدمت‌رسانی کند  به ما اعلام کند و برای اینکه به درسشان لطمه نخورد، صبح‌ها به مدرسه می‌رفتند و بعدازظهر به موکب‌ها می‌آمدند.

اعزام جمعی از دانش‌آموزان منتخب مدارس صدرا به مراسم اربعین حسینی

انتهای پیام

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران