Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر از عملکرد تیم ایران در این مسابقات ابراز رضایت کرد. تاریخ انتشار: 10:55 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۸۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ایران در این بازی‌ها با ۱۷ ورزشکار در چهار رشته شرکت کرد که با توجه به برنز تیمی فوتبال در مجموع ۱۴ مدال کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشتی تنها نماینده کشورمان با اجرای تکنیک‌های ناب کشتی قدرتمندانه با شکست رقبای خود ضمن کسب مدال طلا احترام همه حریفان را به خود برانگیخت و اگر بیش از یک نماینده در کشتی داشتیم، می‌توانست با مدال آوری خود کمک شایانی به کاروان کند.

وی ادامه داد: در کاراته هم فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان کشورمان در میان ۳۲ نماینده از سراسر جهان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست در میان دیگر قدرت‌های جهانی به فینال راه یابد که در فینال هم نتیجه را به حریف رنک اول جهانی باخت و نقره گرفت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فخری ادامه داد: اما فوتبال ساحلی هم در این بازی‌ها کار بسیار بزرگی کرد. بازیکنان فوتبال ساحلی در دور مقدماتی موفق شدند تیم‌های اوکراین، سنگال قدرتمند و پاراگوئه قوی را شکست دهند. با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم صعود می‌کرد، به دور بعد راه یافتند و در نیمه‌نهایی با روسیه بسیار قوی مصاف داد و در رده‌بندی هم با شکست تیم قدرتمند ایتالیا دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند نشان برنز را در میان قدرت‌های سنتی این رشته از آن خود کنند. با این دستاورد جمع مدال‌های ایران به عدد ۳ برسد تا در میان ۹۷ کشور جهان رتبه نهم را به دست آوریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از عملکر کاروان اعزامی راضی هستم، به خصوص از حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که کمک کردند این کاروان در این رقابت‌ها شرکت کند و پرچم پرافتخار کشورمان در این بازی‌ها به اهتزاز در آید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان فخری کمیته ملی المپیک فوتبال ساحلی فاطمه صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال برای رهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علی اکبری در خصوص انگیزه خود گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک‌های ما برای بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.
وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت‌های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.
کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلو در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی الیاس علی اکبری است.

دیگر خبرها

  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • اهدای مدال برای رهایی