Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که ترکیه به واشنگتن تعهد داده که منطقه امن در شمال سوریه موقت است و برای مدت طولانی قصد ماندن در این مناطق را ندارد.

به گزارش روزنامه رأی الیوم، جیمز جفری، نماینده آمریکا در سوریه به خبرنگاران گفت: مسئولان ترکیه‌ای از جمله شخص رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور بارها به ما اطمینان داده‌اند که به هیچ وجه قصد ماندن در سوریه برای یک دوره طولانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جفری گفت: هیچ شکی در این مسئله نیست که یگان‌های مدافع خلق کرد مایلند در آن مناطق بمانند. براساس ارزیابی ما آن‌ها قدرت نظامی برای سیطره بر آن مناطق را ندارند برای همین معتقدیم که آتش‌بس برای کنترل این وضعیت آشفته بهتر خواهد بود.

ترکیه بعد از اینکه نتوانست به توافقی با آمریکا درباره منطقه امن در شمال سوریه دست یابد اخیرا عملیاتی را علیه کردها در شمال شرق این کشور آغاز کرد. روز گذشته آمریکا و ترکیه به توافق آتش‌بس در شمال سوریه به مدت پنج روز دست یافتند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حامد یزدی مهر عصر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی، غربی و ارتفاعات خبر داد.

یزدی مهر اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست مثل داربست ها، در فعالیت های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه ها و استحکام نهال های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود