Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل گهر فصل قبل در لیگ دسته اول حضور داشت و گرچه به لیگ یک صعود کرد اما چند هفته‌ای نیز خوش‌شانسی آورد و در هفته‌هایی که این تیم نتیجه نمی‌گرفت، سایر مدعیان نیز در کسب پیروزی ناکام بودند تا قرعه شانس به نام این تیم بیفتد و آنها اولین تجربه لیگ برتری شدن را حس کنند.

با وجود بنیه مالی بالای این باشگاه، اما همواره مدیریت ناکارآمد سبب شده تا آنها در مقاطع زیادی از فصل درگیر حواشی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمدید قرارداد با وینگو بگوویچ تا حضور مربیان سرشانس در این تیم تنها بخشی از حواشی این باشگاه می‌باشد که توسط مدیریت مجموعه شکل گرفته است. البته پرونده بازیکنان خارجی جدید این باشگاه با قیمت‌های بسیار نجومی نیز هنوز باز نشده است.

ابراهیم میرزاپور گلر باسابقه فوتبال کشور، در زمان حضور گل گهر در لیگ یک برای همکاری با گل گهر به سیرجان رفت و تنها پس از چند هفته همکاری، با این باشگاه قطع همکاری کرد. اکنون نیز خبر رسیده که مجتبی جباری پس از فعالیتی یک ماهه، از این باشگاه جدا شده و به تهران بازگشته است. به راستی که سیاست حضور افراد سرشناس در فوتبال سیرجان چیست؟ آیا اهداف غیرفوتبالی در پس معرکه است؟!

این شوی تبلیغاتی درحالی توسط مدیریت باشگاه رقم می‌خورد که مربیان سیرجانی فراوانی هستند که بتوانند با فن بالای خود، به تیم کمک کنند. به عنوان نمونه، منصور احمدی مربی سیرجانی جوانان گل گهر، که اکنون با تیمش در صدر جدول مسابقات کشوری قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است