Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران که در روزهای پایانی حضورش در تهران با ادعاهای جنجالی‌اش موجب خشمگین شدن هواداران تیم ملی شده بود حالا تمامی ادعاهایش به واقعیت بدل شده است.

 

کی‌روش به هنگام ترک ایران در جملاتی نه‌چندان زیبا و محترمانه خطاب به هواداران تیم ملی گفت: روزگاری شما از بحرین می‌ترسیدید و با حضور من موفق شدید ترس را کنار بگذارید و بدون شکست برابر چنین تیم‌هایی به جام جهانی صعود کنید و پس از من این وضع دوباره تکرار خواهد شد که در حضور ویلموتس تیم ملی به بحرین باخت!

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مارک ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر با اشاره به انتشار جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: طرح انتقال آب‌های زیرزمینی منطقه سرانی در ردیف‌های پیوست یک قرار گرفت و برای امسال چهار هزار میلیارد ریال پیشنهاد شد.
وی درباره اعتبارات پیش بینی شده برای طرح‌های مهم استان گفت: برای اجرای طرح آبرسانی از منطقه سرانی به شهر‌های استان چهار هزار میلیارد ریال پیش بینی شد که ۶۰ درصد از محل منابع عمومی دولت و ۴۰ درصد از محل سایر منابع تامین می‌شود.
بهزاد فر همچنین افزود: برای اجرای طرح‌های راهسازی در مسیر بزرگراهی بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان نیز ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، بهسازی راه اصلی بجنورد - سنخواست ۷۱۲ میلیارد ریال، ساخت راه اصلی قوچان - بیرم آباد- سنخواست- جاجرم- میامی ۹۱۳ میلیارد ریال پیش بینی شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: برای ساخت آنتن ایستگاه راه آهن جوین_اسفراین _بجنورد_ شیروان ۵۰۰ میلیارد ریال، برای چهار خطه کردن راه بجنورد- اسفراین- بردسکن- سبزوار ۹۴۸ میلیارد ریال اعتبار دیده شده است.
به گفته بهزارفر برای اجرای بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر راز ۷۱۴ میلیارد ریال، توسعه بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه ۷۰۷ میلیارد ریال و برای ساخت بیمارستان جایگزین بنت الهدی بجنورد هم ۲۷۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: درآمد عمومی شامل درآمد‌های مالیاتی و سایر درآمدها، در لایحه بودجه امسال ۳۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که سهم درآمد‌های مالیاتی ۳۵ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال است.
وی درباره میزان مصارف استان در لایحه بودجه امسال هم گفت: بودجه هزینه‌ای استان ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد ریال و بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۳۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • پیامک گران شد
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • قیمت پیامک ۴ تومان افزایش یافت
  • (تصویر) شش رکوردی که ایران در حمله به اسرائیل شکست
  • پیش‌ بینی مالیات سیگار در سال جاری
  • درآمد حاصل از جریمه تخلفات صنفی ۴۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟
  • از یارانه نان تا تسهیل واردات خودرو