Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،در این گزارش به بیان توضیحاتی پیرامون این امر و شرایط اینکه افراد تحت پوشش قرار بگیرند می پردازیم.

همسر بیمه شده

فرزندان ذکور، تا سن ١٩ سال تمام و پس از آن منحصرا در صورتی که به تحصیلات دانشگاهی اشتغال داشته و یا معلول از کار افتاده نیازمند باشند.

فرزندان اناث در صورت نداشتن شغل و شوهر

شوهر بیمه شده زن ، در صورتی که سن وی از ٦٠ سال بیشتر بوده یا اینکه به تشخیص کمیسیونهای پزشکی از کار افتاده باشند و معاش آنها توسط بیمه شده تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و مادر

پدر و مادر در صورتی که سن پدر از ٦٠ و مادر از ٥٥ سال بیشتر بوده یا اینکه به تشخیص کمیسیون های پزشکی از کارافتاده باشند و معاش آنها توسط بیمه شده تامین و در هر حال به موجب قانون یاد شده مستمری دریافت ندارند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 بیمه بیمه شده اصلی پوشش درمانی همسر بیمه شده فرزندان اناث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه شده اصلی پوشش درمانی همسر بیمه شده فرزندان اناث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیماری اجسام لویی چیست؟
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳