Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:17:29 GMT

آمار عجیب دروازه بان ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۸۷۴

آمار عجیب دروازه بان ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی محمدرشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن در پایان فصل گذشته، محمدباقر صادقی دروازه بان دوم فصل گذشته این تیم به عنوان دروازه بان اول فصل جدید آنها معرفی شد. صادقی در دو بازی نخستش به عنوان دروازه بان اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در دو بازی پیاپی از حریف عربستانی دو و چهار گل دریافت کرد تا عملکرد وی در آسیا مورد تأیید قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین حضور صادقی در فصل جدید نیز با ناکامی همراه بود و در حالی که ذوب آهن در هفته نخست مسابقات با دو گل در خانه از میهمانش سایپا

پیش بود با اشتباهات فاحش این دروازه بان سه بار دروازه اش باز شد تا پیروزی خانگی را با شکست عوض نماید.

پس از آن صادقی به نیمکت ذوب آهن رسید تا یوسف بهزادی به ترکیب ثابت این تیم راه یابد و این نیمکت نشینی برای صادقی ادامه داشت تا چهارشنبه گذشته در دیدار سبزپوشان اصفهان مقابل تیم لیگ دسته اولی مس کرمان در جام حذفی.

ذوب آهن در شبی سخت مقابل مس کرمان و در ورزشگاه فولادشهر در حالی تن به شکست چهار بر دو داد که یک بار دیگر صادقی به ترکیب ثابت این تیم بازگشته بود و با این شکست آنها از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفتند.

صادقی در این فصل دو بار در لیگ قهرمانان آسیا، یک بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برای ذوب آهن بازی کرد و در مجموع این چهار بازی، ۱۳ بار دروازه اش باز شد که این آماری مطلوب برای یک دروازه بان به حساب نمی آید.

احتمال اینکه این بازیکن بعد از این در ترکیب ثابت سبزپوشان مورد استفاده قرار گیرد به حداقل کاهش یافت و حتی ممکن است ذوب آهنی ها به فکر جذب دروازه بان دیگری به جای هم بیفتند.

کد خبر 4749886 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر صادقی ذوب آهن لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال آمار‌ها را دور زد!

همشهری آنلاین- آمار‌های مسابقه استقلال و شمس‌آذر در سایت متریکا حاوی نکات جالبی است. تیم جواد نکونام در این بازی مالکیت توپ کمتری نسبت به میهمانش داشت، پاس‌های کمتری داد و حتی در دقت پاس هم تیم ضعیف‌تر زمین بود.

این تیم بعد از آنکه ۳گل از حریفش پیش افتاد ناگهان فرمان بازی را به دست بازیکن‌های گمنام شمس‌آذر سپرد و ۲گل از این تیم دریافت کرد. در دقایق پایانی حتی گمان می‌رفت تیم قزوینی می‌تواند با استفاده از موقعیت‌هایش گل سوم را هم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

اما آبی‌ها با خوش‌شانسی از کمند این تیم گریختند و ۳امتیاز را به خانه بردند. استقلال در این بازی فقط ۳ضربه داخل چارچوب داشت که هر ۳ضربه تبدیل به گل شدند. اما در کنار همه این آمار‌ها از این نکته هم نباید گذشت که استقلال در زمینه خلق موقعیت یکی از بهترین بازی‌های این فصل خودش را سپری کرد و به امید گل بالاتر از ۲ رسید. امید گل ۲.۳۵ برای آبی‌پوشان در مقابل امید گل ۰.۷۹ برای شاگردان سعید دقیقی نشان می‌دهد که تیم جواد نکونام حتی شایستگی پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل را هم داشته است.

 از امید گل استقلال ۰.۷۴ مربوط به پنالتی مهرداد محمدی و ۱.۶۱ مربوط به سایر موقعیت‌های این تیم بوده است. استقلال در این مسابقه مالکیت توپ را ۴۶ به ۵۴، تعداد پاس را ۳۵۹ به ۴۱۸ و دقت پاس را ۷۳ به ۷۸ به حریفش باخته، اما موقعیت‌سازی آبی‌پوشان آن‌قدر خوب بوده که با وجود همه این آمار‌ها یک شوت بیشتر از حریف بزنند و امید گلشان هم ۱.۵۶ واحد بیشتر باشد.

بهترین بازیکن مسابقه استقلال و شمس‌آذر به انتخاب سایت متریکا مهرداد محمدی است که نمره ۸.۰۳ را از این سایت دریافت کرده است. محمدی گل‌های اول و دوم بازی را زد که گل دومش حاصل یک پنالتی روی خودش بود. ابوالفضل جلالی که در این بازی ۲پاس گل داد نمره ۷.۷۹ گرفت و دومین بازیکن برتر زمین شد.

 در تیم شمس‌آذر هر ۲گل را بازیکنان جانشین به ثمر رساندند که هر دو در نیمه دوم به زمین آمده بودند. فراز امامعلی زننده گل اول نمره ۷.۴۱ گرفت و فخریان زننده گل دوم هم به نمره ۷.۴۶ رسید. اما بهترین بازیکن تیم شمس‌آذر از نگاه متریکا صادق بوصبیح بود که ۳پاس کلیدی و یک پاس گل داد تا نمره ۷.۵۵ را دریافت کند.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند