Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، علی گنج‌کریمی درباره اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راهپیمایی اربعین، گفت: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ۱۴ مهر ماه فعالیت خود در راهپیمایی اربعین را آغاز کردند و طی این مدت اقدام به ارائه بیش از ۲۳۵ هزار خدمات مختلف به زائران ایرانی در داخل و خارج از کشور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲ هزار نفر از جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در طرح اربعین سازمان مشارکت دارند، گفت: این افراد در دو بخش داخل و خارج از کشور فعال هستند، جوانان فعال در داخل کشور در پایانه‌های مرزی و مسیرهای تردد زائران مستقر هستند و خدماتی نظیر کمک به افراد ناتوان، خدمات درمانی اولیه نظیر بانداژ و پانسمان، تست قند و فشار خون و ... را انجام می‌دهند.

گنج‌کریمی ادامه داد:‌ گروه دیگر از جوانان در کشور عراق مستقر هستند، این افراد در شهرهای نجف، کربلا و مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا مستقر هستند و علاوه بر خدماتی که جوانان در داخل کشور ارائه کرده‌اند، اقداماتی نظیر مسیریابی، کمک به در راه ماندگان، جستجوی گمشدگان، یافتن آدرس و زائران، مشاوره، انتقال به مراکز پزشکی و ... را انجام می‌دهند.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حضور جوانان هلال احمر در ماموریت اربعین تا زمان بازگشت آخرین گروه از زائران اربعین ادامه خواهد داشت، گفـت: این نخستین سالی بود که چنین اقداماتی از سوی جوانان انجام شد و در سال‌های آتی این اقدامات بیشتر از قبل گسترش خواهد یافت.

کد خبر 459352 برچسب‌ها ترکیه - رجب طیب اردوغان آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان

قاسم غریب آبادی گفت: به منظور تحقق اهداف توافق نامه منعقده بین سازمان امور اجتماعی کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه متمرکز فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه کودکان محلات حاشیه نشین استان با رویکرد آموزشی، فرهنگی و هنری در محل زمین چمن مصنوعی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این فضای شاد و متنوع با مشارکت هلال‌احمر، استانداری گلستان، دفتر تحول اجتماعی محلات حاشیه نشین، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در جهت کم کردن آسیب‌های مناطق مستعد آسیب‌های اجتماعی افزود: در این برنامه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۵ محله حاشیه نشین گرگان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی همراه با نمایش طنز کودکانه در فضای بهاری محوطه چمن ستاد جمعیت هلال‌احمر گلستان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری