Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره نقش جامعه روحانیت برای ایجاد همگرایی در جریان اصولگرا گفت: کمیته سیاسی جامعه روحانیت از همه گروه‌های اصولگرا دعوت کرد، جلساتی با آنها داشت و در این جلسات مباحثی درباره تمایل به همکاری و همدلی مطرح شد.

وی درباره دست‌کم گرفتن رقیب سیاسی توسط اصولگرایان افزود: هیچ جریانی نمی تواند پیروزی خودش را در انتخابات مجلس قطعی بداند و من فکر نمی‌کنم آقایان اصولگرا چنین تصوری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه طیف‌های مختلف دارد ولی اینکه هواداران اصولگرایان در جامعه بیشتر هستند هیچ شکی وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: شرط پیروزی در انتخابات همگرایی است نه آنکه هر گروهی راه خود را برود. چندی پیش هم سخنگوی جامعه روحانیت گلایه کرد که چنین هماهنگی وجود ندارد. معتقدم اگر بین اصولگرایان هماهنگی باشد، در اتاق فکر مشترک با هم کار کنند، با هم تصمیم بگیرند و وحدت و انسجام لازم را به وجود بیاورند در کلیت جامعه هواداران بیشتری نسبت به جناح رقیب دارند.

وی با بیان اینکه هنوز همدلی عمومی در اردوگاه اصولگرایان تثبیت نشده است، ادامه داد: تا این لحظه که خبر دارم هنوز همگرایی و هماهنگی لازم آن طور که انتظار می رفت در جریان اصولگرا به وجود نیامده و با وجود همه پیگیری‌ها، تاکنون پیمان‌نامه یا تفاهم‌نامه‌ای امضا نشده است. ما باید به کار جمعی عنایت داشته باشیم حالا شاید در ادامه گفتگوها و جلسات بتوانند به هماهنگی دست پیدا کنند. تجربه نشان می دهد عدم همگرایی به ضرر است بنابراین باید از تجارب گذشته درس گرفت.

این فعال اصولگرا درباره ترکیب مجلس آینده گفت: اگر اصولگرایان همدلی و همگرایی داشته باشند این دوره موفق‌تر از رقیب خواهند بود. البته شاید در تهران به دلایلی امیدواری آنقدر بالا نباشد، اما در کل کشور امید به توفیق وجود دارد.

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1311885

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز محمد تقی رهبر اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس پیاده روی اربعین دونالد ترامپ جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم در واکنش به حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

واقعا من درک نمی کنم چگونه است که تا مردم ایران، به‌رغم روایت‌سازی‌های مختلف، در مقابله با رژیم اسرائیل حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند، ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند.

با همه درک و فهمم از امنیت و منافع ملی، معتقدم شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب، نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896647

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • طعنه گوندوغان به آرائوخو؛ ما پیروزی را به پاریسی ها دادیم
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت