Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیداصغر موسوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما روز ۱۷ مهر وارد خاک کربلا شدیم و محموله‌های موکب در همان روز نخست وارد کشور عراق شد،  امسال هماهنگی‌ها نسبت به سال گذشته عالی بود و تجهیزات موکب را زودتر دریافت کردیم،  همان روزی که در یکی از مدارس شهر کربلا اسکان یافتیم، آماده پذیرایی از مهمانان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در موکب ریحانة‌النبی بخش‌های طب اسلامی، واکس‌زنی، خیاطی و آرایشگری و خشک‌شویی وجود دارد، گفت: غرفه کودکان در این موکب نسبت به سال گذشته وسیع‌تر شده و سه وعده غذای گرم بین زائران حسینی توزیع می‌شود.  

مسئول موکب ریحانه النبی شهرستان دورود، بیان داشت: ظرفیت مدرسه ما ۸۰۰ نفر بوده و هم‌چنین یک ایستگاه صلواتی نیز برای پذیران از زائران دایر شده‌است.

موسوی، افزود: یکی از مشکلاتی که در مواکب وجود دارد کمبود آب و یخ است و چون ایام اربعین در سال‌های آینده با ماه‌های گرم سال مصادف می‌شود، باید مسئولان تدابیری برای تهیه وسایل سرمایشی داشته باشند.     

وی با بیان اینکه برپایی مواکب در کشور عراق باعث همدلی بین ملت‌های ایران و عراق شده و هم‌چنین زائران ایرانی به‌دلیل تقارن فرهنگ و آداب بیش‌تر تمایل دارند که در موکب‌های ایرانی سکنی گزینند، افزود: امسال ظرفیت مواکب ایرانی نسبت به سال‌های گذشته شلوغ‌تر شده و ما با افزایش زائران نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو هستیم.  

مسئول موکب ریحانه النبی شهرستان دورود، عنوان کرد: فعالیت موکب ریحانة‌النبی تنها مختص به ایام اربعین نیست، بلکه در ایام فاطمیه برگزاری نمایشگاه و ایستگاه صلواتی را داریم،  هم‌چنین در شب یلدا و یا اول مهر بسته‌های حمایتی را بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌کنیم.

موسوی، گفت: موکب ریحانةالنبی با حضور جوانانی که اغلب از نخبگان و دارای رتبه‌های برتر کنکور هستند، اقدامات جهادی را در مناطق محروم انجام می‌دهد.

کد خبر 4749910

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 دورود موکب اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شهرکرد شیراز استانداری سمنان بیرجند موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه