Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:32:14 GMT

آمار عجیب گلر ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۱۳۵

آمار عجیب گلر ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در جام حذفی با چهار گل مقابل حریف خود شکست خورد که محمدباقر صادقی از دروازه این تیم مراقبت می کرد.

به گزارش مشرق، پس از جدایی محمدرشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن در پایان فصل گذشته، محمدباقر صادقی دروازه بان دوم فصل گذشته این تیم به عنوان دروازه بان اول فصل جدید آنها معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در دو بازی نخستش به عنوان دروازه بان اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در دو بازی پیاپی از حریف عربستانی دو و چهار گل دریافت کرد تا عملکرد وی در آسیا مورد تأیید قرار نگیرد.

اولین حضور صادقی در فصل جدید نیز با ناکامی همراه بود و در حالی که ذوب آهن در هفته نخست مسابقات با دو گل در خانه از میهمانش سایپا پیش بود با اشتباهات فاحش این دروازه بان سه بار دروازه اش باز شد تا پیروزی خانگی را با شکست عوض نماید.

بیشتر بخوانید:

شکست پرگل ذوب‌آهن برابر مس کرمان/ وداع زودهنگام منصوریان با جام حذفی

پس از آن صادقی به نیمکت ذوب آهن رسید تا یوسف بهزادی به ترکیب ثابت این تیم راه یابد و این نیمکت نشینی برای صادقی ادامه داشت تا چهارشنبه گذشته در دیدار سبزپوشان اصفهان مقابل تیم لیگ دسته اولی مس کرمان در جام حذفی.

ذوب آهن در شبی سخت مقابل مس کرمان و در ورزشگاه فولادشهر در حالی تن به شکست چهار بر دو داد که یک بار دیگر صادقی به ترکیب ثابت این تیم بازگشته بود و با این شکست آنها از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفتند.

صادقی در این فصل دو بار در لیگ قهرمانان آسیا، یک بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برای ذوب آهن بازی کرد و در مجموع این چهار بازی، ۱۳ بار دروازه اش باز شد که این آماری مطلوب برای یک دروازه بان به حساب نمی آید.

احتمال اینکه این بازیکن بعد از این در ترکیب ثابت سبزپوشان مورد استفاده قرار گیرد به حداقل کاهش یافت و حتی ممکن است ذوب آهنی ها به فکر جذب دروازه بان دیگری به جای هم بیفتند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن محمدباقر صادقی ذوب آهن اصفهان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی