Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:30:33 GMT

حذف یارانه‌ در مهرماه/ پیامک ارسال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۳۱۷

حذف یارانه‌ در مهرماه/ پیامک ارسال می‌شود

واریز یارانه مهرماه نیز با حذف تعدادی از یارانه بگیران همراه بود.

به گزارش ایسنا، یارانه نقدی مهرماه در حالی شب گذشته به حساب یارانه بگیران واریز شد که اطلاعات دریافتی از مسئولان مربوطه نشان می‌دهد در این ماه نیز یارانه بخشی از افراد پردرآمد حذف شده است.

طبق روال تعیین شده برای حذف شدگان پیامک ارسال خواهد شد تا در صورت اعتراض بتوانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و موضوع را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام اعتراض از آنها رضایت کتبی جهت بررسی حساب بانکی دریافت و گردش مالی به منظور بررسی بیشتر وضعیت حذف شدگان چک می شود. تعداد افراد حذف شده همراه با جزئیات قرار است طی روزهای آینده از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی شود.

این در حالی است که از شهریورماه سال جاری و بنابر تکلیف قانون بودجه مبنی بر حذف سه دهک بالای درآمدی از لیست یارانه بگیران، غربالگری در دستور کار قرار گرفت و در ماه گذشته یارانه حدود ۱۶۳ هزار خانوار که جمعیتی نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر را در بر می گرفت حذف شد.

این روند قرار است تا پایان سال ادامه داشته باشد و یارانه افراد پردرآمد حذف شود، طبق برآورد دولت سه دهک بالای درآمدی حدود ۲۵ میلیون نفر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يارانه حذف یارانه بگیران پردرآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ

سرهنگ عمار قهاری با اشاره به مراجعه چندین شهروند کرمانی و تشکیل پرونده با موضوع سرقت از حساب و کلاهبرداری، گفت: نقطه اشتراک اکثر این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه پس از دریافت پیامک کالابرگ عیدانه بوده است. 


وی افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک‌های آلوده به بدافزار و در نهایت ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ، افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند. 


جانشین پلیس فتا در این خصوص به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزار‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده را نصب نکنند و نرم‌افزار‌ها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنند و همچنین از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس و همچنین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد