Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:22:54 GMT

حکم قضایی یک عضو شورای شهر ساری صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۰۳۷۳

حکم قضایی یک عضو شورای شهر ساری صادر شد

رئیس کل دادگستری مازندران از قطعیت یافتن حکم یک عضو شورا ی شهر ساری خبر داد. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام صادق  اکبری اظهار داشت: یک از نفر از اعضای شورای شهر ساری که مبادرت به انتشار مطالب خلاف واقع کرده بود به 38 ضربه شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متهم (ع-ذ) یکی از اعضای شورای شهرستان ساری با شکایت یکی از کارمندان به اتهام نشر اکاذیب در دادگاه کیفری دو ساری به تحمل شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شد.

شورای شهر کرج با لایحه اختصاص ودیعه مسکن 2 ‌مدیر‌ استانداری البرز موافقت کردپاسخ شورای شهر تهران به اعتراض فرمانداری به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتیتذکر عضو شورای شهر تهران به حناچی

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم عضو شورای شهر ساری پس از بررسی در یکی شعب دادگاه تجدیدنظر استان با اصلاحاتی تائید و قعطیت یافت.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ساری، ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: دغدغه بنده برای مرکز استان بیشتر از شما نباشد کمتر نیست، از همان اولین روز‌هایی که منصوب شدیم یک روزش را گفتیم روز ساری باشد و جلساتی به‌منظور بررسی مشکلات این شهر تشکیل شد که ادامه پیدا میکند.

وی ضمن تقدیر از گرامیداشت و فضاسازی خوب شهرداری ساری در مناسبت‌های دینی و ایام نوروز، افزود: مدیریت شهر باحضور مسافران و حذف برخی چاله‌های معابر و کوچه‌های شهر نیز انجام شد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه معضلات باقیمانده از گذشته را هم باید مشکل روز ببینید، انتظار داریم مرکز استان الگوی استان شود، مثلا اقداماتش در بحث حل مشکل زباله، مدیریت پارک‌ها، روان شدن ترافیک، مدیریت شهرداری، حفظ محیط زیست، فضای سبز و منابع طبیعی، برخورد با متجاوزین و متصرفین سوءاستفاده‌گر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، صرفه‌جویی در استفاده از آب، برق، گاز، سوخت و امثال اینها چگونه بوده است و بگویند برویم ببینیم ساری چگونه اینها را حل کرده است.

وی ادامه داد: بزرگ بودن با بزرگی کردن فرق دارد، اینکه مرکز استان شدی بزرگ شدی، اما مهم این است که بزرگی کنی نه اینکه ببینند از همه جا بدتر است، الگو باشی همچون والدین که در اخلاق نیکو الگو هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ساری باید برای مراکز استان‌های دیگر حداقل آنانی که در دسته و رده خودش هستند الگو باشد، در نظافت، نبود بیکار، استفاده از تبدیل زباله به ثروت و سرمایه که الان طلای سیاه را دور می‌اندازیم تازه نزدیک ۹۰ میلیارد تومان هم هزینه دورانداختن این طلاهاست.

آیت الله محمدی لائینی گفت: این جلسات مخصوص مرکز استان را جدی پیگیری کنید، هر فصلی یک جلسه داشته باشید، علاوه بر این ما در داخل شهر دو سه محله نسبتا آلوده با آسیب‌های بالا، عمران و آبادانی عقب افتاده و بهداشت پائین داریم و برخی هم داخل طرحی قرار دارند که آخرش نمی‌دانیم چه می‌شود، مردم نمی‌توانند منازل خود را بفروشند.

وی با تاکید بر اینکه لقمه‌ای را که نمی‌توانید قورت بدهید بیرون بی اندازید، تصریح کرد: پروژه سه راه جویبار را نمی‌توان قورت داد، ادامه خطا از خود خطا بزرگ‌تر است، بیائید یک تصمیم جهادی بگیرید، با مسئولان ارشد شهر بنشینید و مسئله و راهکار تبدیل به زیرگذر را که مطرح کردید، کارشناسانه پیگیری کنید.

این مسئول بیان کرد: نسبت به ساخت و ساز‌های شهر توجه داشته باشید که شهرسازی، شهربانی و شهرداری به هم وصل هستند و شهرسازی هر چه مشکل‌دارتر شود شهرداری دارای مشکل خواهد شد، در بحث نظام مهندسی در ارائه مجوز، برخورد با تخلفات که نباید با جریمه تمام شود دقت کنید، ظاهر شهر همچنان نامناسب و نافرم است، اصول شهرسازی را در ساری پیاده کنید، طرح‌های کلان و همت بلند در سر داشته باشید، روزمرگی فایده‌ای ندارد.

وی افزود: در رابطه با سفر گذشته رئیس جمهوری ببینید که برای ساری چه تصمیماتی گرفته شده بود و مصوبات را پیگیری کنید که کدام انجام شده و نشده، با متعرضین و متجاوزین شدیدا برخورد کنید، پارک شهید نوبخت با بیش از هزار هکتار، پارک خوبی می‌تواند باشد.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: ساری نقاط میراثی بسیار بسیار خوبی دارد اینها بازسازی شود، نورپردازی شود، شما از مازاد حدود پنج‌هزار نیرویی که دارید درآمدزایی و مولدسازی کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در یک سال و اندی زمان باقیمانده نه به خاطر اینکه دوباره رای بیاورید بلکه بخاطر استفاده از دقایق آن برای خدمت به مردم و سربلندی در روز قیامت بهره ببرید، مردم فهیم ما خادم را از غیرخادم تشخیص می‌دهند، امیدواریم در دیدار‌های بعدی خبر‌های خوش و خوش‌تری از شما بشنویم.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل