Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «گاتزتا» ایتالیا در شماره امروز خود گفتگویی با علی دایی پیرامون رکورد ۱۰۹ گل ملی اش و نزدیک شدن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به این رکورد داشته است.

دایی در این مصاحبه گفت: این رکورد و افتخار متعلق به مردم ایران است و خشوحالم که آنرا به دست آورده ام.

وی افزود: از اینکه رونالدو رکوردم را بشکند ناراحت نمی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردها برای شکسته شدن است. خوشحالم که بازیکن بزرگی مثل رونالدو از من پیشی می گیرد. من حرکات این بازیکن را در زمین دوست دارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نقش رونالدو در تیم ملی پرتغال، یادآور شد: در مقایسه با لیونل مسی، رونالدو در تیم کشورش سهم بیشتری دارد. رونالدو جزو سه بازیکن برتر فوتبال است و برایش بهترین آرزوها را دارم.

دایی در این گفتگو زمان شکسته شدن رکوردش را هم پیش بینی کرد و گفت: باتوجه به تعداد مسابقات ملی و تعداد گل هایی که رونالدو می زند فکر می کنم او یک سال دیگر به رکورد ۱۱۰ گل ملی برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان همچنین به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و اظهار کرد: بازی و گلزنی در لیگ قهرمانان حتی شاید از گلزنی در تیم ملی سخت تر باشد. در این رقابت ها تیم های فوق العاده ای حضور دارند ولی یوونتوس با رونالدو شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

کد خبر 4749938 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علی دایی کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!

یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبر ورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام